Acour_jeroen

Leuke ruil met deze ervaren vintage liefhebber. Alles perfect geregeld op de PostNL pakketbezorger in Eindhoven na. Met dank aan @acour_jeroen 's Vespa v/d zaak toch alles snel goed gekomen :smile:!

1 like

Enkele dagen geleden, na leuk contact een jaar eerder, een heel fraaie Porsche Design by Eterna duiker overgedragen aan liefhebber @acour_jeroen . Er was prettig en to the point forum- en whatsapp contact en in no time was onze deal beklonken. Alles keurig volgens afspraak.
Gezien zijn enthousiaste reactie na de ontvangst van het horloge (verzending overigens uitstekend verlopen via PostNL aangetekend), denk ik dat hij er nog jarenlang plezier van zal hebben! En ik ben blij dat een van mijn gekoesterde horloges wederom terecht is gekomen bij een kenner en fijnproever.
Jeroen, geniet ervan en wellicht tot een volgende keer!

1 like

Scherpe deal gedaan met @acour_jeroen. Snel en makkelijkšŸ‘ veel plezier met deze kleine Zweed!

1 like

Verleden week plaatste ik een ā€˜gezochtā€™-advertentie voor een vintage Tropic Star en binnen no-time was de deal met @acour_jeroen gemaakt. Fijne communicatie en Jeroen stelde een zeer eerlijk prijsje voor nadat ik wat te hoog had geboden. Kortom een goudeerlijke liefhebber en een aanrader :thumbsup:

De Tropic was overigens in zeer goede staat en bevalt super op mijn NA.

2 likes

Oooohhhhā€¦ Mooi. zou hem bijna terugkopen (mĆ©t Zodiac). Band is NOS en ongedragen. Had er nog een paar uit een zak van 50 stuks die onverkocht bij een Canadese juwelier lagen en via eBay mijn kant op waren gekomen.

Er liggen er nog 2 of 3ā€¦ :wink:

2 likes

Ook ooit eentje op die Fortis duiker die ik van je kocht. Rook naar vanille.

1 like

Ook ik heb een Tropic band overgenomen. Alles is uitstekend verlopen!

1 like

Hier ook :+1:

1 like

Horloge overgenomen van Jeroen. Snelle verzending, en prettige communicatie.
Dank @acour_jeroen

1 like

Tropic star bandje gekocht van @acour_jeroen.
Vlotte communicatie en snelle levering.
Bedankt Jeroen !

1 like