🚨 ACTIE: slechts 25 euro - Dé HF Puzzel voor KWF

Als ik/we als geregistreerde klanten 5 euro extra betalen? Dan kunnen we de schade alvast een beetje beperken?

3 likes

Like

Sorry ze zijn al op. :sweat_smile:

Beste allemaal,

Doe een oproep aan iedereen die je kent – of het nu familie, vrienden, kennissen, vijanden, of zelfs huisdieren zijn (ja, je leest het goed) – mobiliseer jullie allemaal om een HF-puzzel te kopen voor maar 25 euro, en steun zo het geweldige werk van KWF!

Waarom? Omdat KWF onderzoek doet naar kanker, en elke bijdrage, hoe klein ook, helpt om levens te redden en kanker te verslaan. Door deze puzzel aan te schaffen, draag jij direct bij aan het onderzoek en geef je mensen hoop voor de toekomst.

Dus, verspreid het woord! Deel dit bericht met iedereen in je netwerk. Vraag je vrienden om een puzzel te kopen, vertel je familie, en zelfs je huisdieren kunnen je aanmoedigen (al is het misschien niet heel effectief :wink:). Samen kunnen we het verschil maken!

Je kunt de puzzel kopen voor slechts 25 euro, en elk verkocht exemplaar komt volledig ten goede aan KWF. Laten we de handen ineen slaan en er een succes van maken!

Dank je wel voor je steun!

8 likes

Kan ik geen likes kopen, waarvan de opbrengst naar het KWF gaat? :sweat_smile:

2 likes

Zit te denken. Een directe link met foto vd puzzel en uitleg. Die mensen van buiten het forum kunnen aanklikken? Dan kan ik echt binnen korte tijd heel veel mensen bereiken op mijn FB contacten en groepen.
Hebben we een hapklare pagina/link?

4 likes

Up

3 likes

Ik denk dat deze wel te gebruiken is, toch? Deze heb ik ook naar mijn maat gestuurd.

En dan deze link voor de puzzel.

5 likes

En UP maar weer met de puzzel :jigsaw:

4 likes

Upppp de actie staat ook nu in het sovjet union topic … raar dat het steeds overal opduikt :innocent::innocent:

6 likes

Vrijmibo upje :rocket:

5 likes

Doe maar rustig aan hoor, daar zijn nog puzzels genoeg :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Gaan we doen, goed idee, is dat per puzzel of per geregistreerde???

4 likes

Ik zal de advocaat van de duivel wel spelen. Maar mensen een boete opleggen, omdat ze 1 of meerdere puzzels zullen nemen, is wel een beetje streng.

Vinden jullie ook niet? :rofl:

4 likes

Uppper !!!

4 likes

Up

5 likes

Upppppppp

4 likes

UP :arrow_up:

4 likes
3 likes

Vanmiddag bij @Plees geweest. Die heeft zeeën van ruimte