Je kan ervoor kiezen om de puzzel naar @BroederBill te sturen? Haha komt er nog eentje aan dan! Twee goede doelen
gaat het nog een beet je Bill?
Is dat zo? In dat geval mag de mijne daar ook heen!
Uppppp
Even concreet.
@Schoen /Koen
Hoeveel puzzels komen er deze kant op?
Dan kan ik alvast brainstormen. Ik ga ze uitdelen bij een aantal dagopvang/dagbestedingslokaties in mijn werk en woonomgeving.
Upje voor de puzzel, @tijdig : je bent nog op tijd om de puzzel aan te schaffen. Past perfect bij je NA
Upppppp
Heel leuk! Scheelt ook weer verzendkosten! Hoeven wel maar 1 grote doos jouw kant op te doen
Alvast een nieuwe UP
@Schoen wil graag nog 1 puzzel erbij ( 3 totaal).
Dan mogen er 2 naar @BroederBill zijn goede doel en 1 in mijn eigen @Jurk verzameling …
Is het nou hier ontstaan de omslag in verzending naar mijn kant.? Is prima hoor. Maar was ff benieuwd, hoe, wat en waar.
Ja, ik dwong via pb min of meer @Bauhaus deel te nemen aan deze actie. Ondanks dat hij de puzzel niet wil, vond hij het toch een goed idee en heeft hij een neus voor goede investeringen! Mijn suggestie aan @Bauhaus om de puzzel dan jouw kant op te doen @BroederBill heeft dus inderdaad meer mensen hier op een goed idee gebracht! Heel fijn, die extra bestellingen!
Up
Up
Goedemorgen puzzel vrienden . Breng een puzzel aan de man, zo veel als je kan. Voor een puzzel maken is er zeker tijd en krijg na na 5’keer nog geen spijt.
Uppppp