Ja man, heerlijk.
Tja, met zulke straatnamen vraag je er ook wel om he
Ik ben net terug uit het buitenland, zal t morgen even na laten kijken!
Achja, je kunt niet alles hebben.
En de tijd dat je postbode je naam herkende, is ook wel voorbij.
Gelukkig heeft @Jurk er nog 10. Maar meestal is driemaal…
Of ik pik er 1 ergens op.
Dat klopt! Ik heb er nog een paar reserve.
De rest is allemaal verstuurd vandaag
Dus straks is iedereen voorzien.
Alleen @Ralph1 nog niet, die krijgt het pas als we met de vrouwen uit eten gaan.
En wellicht @Jenneke , omdat die besloot in een heel vreemde straat te gaan wonen.
De straat hiernaast is niet veel beter.
Hier ligt hij ook. Viel ook goed in de smaak bij vriendin-lief. Dank aan de bezielers van het project!
Ja, klasse. Dan zal waarschijnlijk de tekening ook verstuurd zijn, hoop ik dan toch.
Ah de geveilde muis tekening bedoel je toch?
Om eerlijk te zijn, helemaal vergeten.
Maar hij ligt klaar
Ja, zal ik je mijn adres via PB doorsturen??
Graag!
Puzzel is af!
De laatste loodjes (stukjes) door omstandigheden wat langer dan gepland…
Dank allen voor het bewerkstelligen en regelen!
Idee: een soort van HF versie van de 9 tot 5 strip met horloge gerelateerde onderwerpen?
Ik dacht aan een adventskalender maar dan geen chocolade erin. 24 vakjes.
Voorplaat van @Jurk en achter ieder vakje een horloge onderdeel. Aan het eind heb je een zelfgebouwd horloge.
Drie varianten
Chinees budget
Mumbai special
Russisch horloge
Volledig onuitvoerbaar
ADHD-ers mogen wel eens iets geks bedenken
The eagle has landed! Er kan gepuzzeld worden.
Prachtig, zal ik je de verzendkosten betalen?? is geen probleem hoor. Nu vraag ik mij af, maak jij ook werken voor anderen?? of zijn die ergens te bezichtigen??
Goede vraag, is er een jurk galerij?
Nee hoor is helemaal prima! Dank voor je donatie aan het goede doel
Ik maak zeker werken voor anderen. En het hangt er een beetje vanaf of ik het dan post of niet. En als ik het post is ff grootste kans dat je het hier vindt…
Vanmorgen met mijn vrouw en dochter op pad: Open dag bij de vervolg opleiding waar mijn dochter interesse in heeft ( Biomedische opleiding ).
Dus auto bij het Erasmus MC gezet en met 3 puzzels onder de arm eerst naar NG12 waar ik zelf mijn behandeling heb gekregen. Helaas is dit grotendeels een dag verpleegafdeling, maar ik neem aan dat ze er fijn gaan puzzelen.
Daarna door naar het Sophia Kinderziekenhuis- 2e verdieping/ kinder oncologie. Daar de dames aangesproken, en uitgelegd dat de total opbrengsten van de puzzel verkoop naar het KWF gaan. Ze vonden het TOP … en waren blij dat de oudere kinderen en ouders ook iets konden puzzelen. De puzzel gaat naar de speelkamer !!
Daarna door het het Daniël den Hoed familiehuis, vlak bij het ziekenhuis.
De vrijwilligers hier zorgen dat mensen met kanker, of hun naaste hier kunnen overnachten tijdens behandeling. Zelf heb ik met mijn vrouw er ook een paar maal gebruik van mogen maken. En wat ben ik de mensen dankbaar daar voor de goede zorg.
Met een bakje koffie en een leuk gesprek heb ik een puzzel overhandigd, en tevens 8 Zeeuwse bolussen voor de aanwezige vrijwilligers van vandaag. Ik hoop dat ze er erg van kunnen genieten.
De vrouw schreef een net briefje voor bij de puzzel / en de actie en dat de volledige opbrengst ten goede komt aan het KWF.
Nogmaals mijn dank is groot aan de organisatie van dit geheel !!