Tsja je zou maar net die 25 euro tekort komen als je weer wat duurs wilt kopen ( horloge,auto,lego ) stelletje gieren
Ja echt
Ik mis mijn tweede bestelde puzzel op lijst, graag toevoegen, dank
Kom op HF … UPPPP
Ook maar ff het sinterklaas topic vervuilt
180
Op het moment dat ik dit schrijf zijn de eerste 2 in Blauw € 7200,- . Dat zijn nog al wat puzzelstukjes … tsjemig. Dan kan er wel een puzzel af als je die verkoopt.
Natuurlijk doe ik weer mee.
Top! Je broer ook?
Lieve HF vriendinnen en vrienden! Hoe mooi zou het zijn als einde deze week alle puzzels kwijt zijn?
Daarom wederom een
Kanker.
De vijfjaarsoverleving voor de periode 2018-2022 is ten opzichte van 2013-2017 gestegen met 2 procentpunt naar 68% . Van alle patiënten bij wie in de periode 2018-2022 kanker is vastgesteld zal ruim twee derde (68%) de eerste 5 jaar na de ziekte overleven. Ook jullie hebben eraan bijgedragen!
Zullen we naar 75% streven? Ook hier op het forum zijn mensen ons ontvallen…
Dit is een jaarlijks terugkerende actie die steeds eenmalig is. Geen gedoe met spam, lidmaatschappen en maandelijkse incasso afschrijving.
Als cadeau leuk. Op een doek lijmen en als versiering in je horlogekamer ophangen.
Ik ben de kluts kwijt. Hoe moet ik, aan wie, 2x 25 Euro overmaken?
Ik moet veel dingen overpeinzen…
Met vriendelijke groet,
Willem
Je krijgt een pb betaalinstructies zodra we klaar zijn met de lijst. Ik gok ergens in de eerste 2 weken van december. Voor nu hoef je dus alleen te wachten.
Zitten we al een beetje in de buurt van de 200?
Had ergens gelezen dat de groene monsters eraan komen. Dan heb je de 200 zo aangetikt
Ben benieuwd !!! UPPPP
Anders ik wel
Waar blijft hier het grote geld?
Tenminste… dat hoop ik
Weer een uur voorbij,
Uppppppppppp