🚨 ACTIE: slechts 25 euro - Dé HF Puzzel voor KWF

Puzzel up, nog niet op :crazy_face:

4 likes

En nog een keer richting de 200 puzzels.

3 likes

Het is weer een uur voorbij UPPPPP

3 likes

Met z’n allen moet de actie toch een daverend succes worden, kom op allemaal

3 likes

112 allemaal is nodig niet meer, niet minder :sunglasses:

3 likes

Een neefje (11) van mij is verschrikkelijk ziek en heeft gisteren beenmergcellen van zijn zusje toegediend gekregen. Over 2 a 3 weken horen ze of het is aangeslagen. Geen leuke Sinterklaas daar dus. Ik doneer al elke maand een bedrag aan Kika en een puzzel kan er ook nog wel af, alles om deze ziekte proberen uit te roeien.

De Sint is weer op veel adressen geweest en ik denk ook bij iedereen die dit leest.
En wat heeft hij gebracht ? Chocolade en pepernoten of cadeautjes die je niet had verwacht ?
Tis allemaal lekker en allemaal fijn,
maar het mooiste cadeau is dat er niemand
meer zo ziek zou zijn 🫶🏻

Koop den puzzel !!

18 likes

Sterkte Hans! Mooi verwoord.

4 likes

Heftig Hans! Hoop dat het muntnje de goede kant op valt :pray:

3 likes

Heb al in de topic s AEX en crypto een berichtje achtergelaten voor de leden over dit top initiatief, maar krijg de indruk dat die alleen geld willen hebben, en het niet willen uitgeven aan dit goed doel.

6 likes

Hans, ik heb hoop met je en nog vele hier met mij !! Sterkte en inderdaad KOOP een puzzel, :jigsaw: of desnoods 2 puzzels !!

5 likes

Het is alweer iets over tweeën
Dan komen de beste ideeën
Een up nog een keer
Op rijm, ook nu weer
Bestel hier uw forumtrofeeën :slight_smile:

6 likes

Sterkte !!! En UPPPPPP
De actie dook zelfs op in het poezen topic
raar he :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Up

4 likes

Zondagse mooie morgen up!

5 likes

Maak van je goede zondagse bui gebruik en schaf die puzzel aan. Daarna kan het hele jaar niet meer
image

6 likes

Upppppppppppp

1 like

Gisteren na mijn werk las ik dat Eva Kroot-Hermans was overleden. Ze leed aan ongeneeslijke longkanker. Jullie kennen haar waarschijnlijk van het programma : Over mijn lijk. Ze is slechts 26 jaar oud geworden.

Jade Kops, slechts 17 jaar jong weet dat ze deze ziekte niet zal overleven. Maar zijndoet er nog alles aan om andere te helpen. In februari hoopt ze haar 18e verjaardag :gift: nog te halen.

Ik kan me echt niet indenken dat we hier op dit forum die “ slechts” 200 puzzels :jigsaw: niet aan de man kunnen brengen. Komaan zeg , trommel vrienden / kennissen op en laat ze een puzzel kopen.

Hopen dat kanker straks een ziekte is die te genezen is !! Voor mij zijn de vooruitzichten goed, maar garanties heb ik niet. 2 puzzels heb ik besteld :jigsaw: en een handtekening van @Jurk krijg ik hopelijk wel bij :honeybee:

12 likes

Zeker! Ik zal ze signeren :sunglasses:

4 likes

Geld dat voor alle uppers😉

3 likes

@Schoen, ik ga nog iemand blij maken :bouquet:, dus doe er voor mij nog een puzzel :jigsaw: bij. Dat maakt totaal 3 stuks.

Kopuh kopuh kopuh …

IMG_8981

9 likes