🚨 ACTIE: slechts 25 euro - Dé HF Puzzel voor KWF

Dat @BroederBill een van de grootste weldoeners is op dit forum zal niemand ontgaan zijn.
Recent zette hij een actie op, op dit forum, om als Sinterklaas op te treden voor diegenen met kleine kinderen met als enige tegenprestatie een donatie aan het KWF.

Na het aanleveren van wat achtergrond informatie omtrent mijn nageslacht was het gisteren zover.
In een prachtige sinterklaasoutfit vergezeld met Piet werd er uit het grote boek een mooi verhaal verteld d.m.v een videoverbinding.

De kinderen omver geblazen uiteraard. Enorm leuke actie van Bill en dat volledig belangeloos.
Mooi om te zien dat Bill hier zoveel voor uit de kast trekt. Mijn complimenten daarvoor.
De donatie zal ik naar KWF overmaken uiteraard samen met het bedrag voor de puzzel.
Bedankt @BroederBill en geef gul allen :slight_smile:

23 likes

Up

5 likes

Ik zie mijzelf er nog niet tussen staan.
Heb schoen 4 dagen geleden ge PM’d.

4 likes

Klopt, @schoen loopt achter :smirk: pun intended

3 likes

Heb je de biertak van HF al gevraagd?:wink:

3 likes

:face_with_symbols_over_mouth:
Heb je hem niet gezien dan? :thinking:
Teveel IPA op denk ik :rofl:

3 likes

:face_with_peeking_eye:

3 likes

Uppppppp

2 likes

Excuus voor de administratieve vertraging! Maar komt goed, @Schoen kan dit!

Nogmaals mijn grote dank aan iedereen die meedoet en de actie een warm hart toedraagt :pray:t2:

6 likes

En weer een up na het middageten

IMG_0544

4 likes

Up

5 likes

Twee uur cUP-a-soup

3 likes

Heb ik net op :rofl::rofl::rofl: een cUP-a-soup

3 likes

Weer een UP :arrow_up:

3 likes

Mmmmm actie geplaatst in het Breitling topic … kopen kopen kopen

5 likes

Wtf … Al 2 uur geleden voor de UP.

IMG_0545

3 likes

Hup hup hup up up ip

2 likes

Sinterklaasavond up. Diverse introductie topics gespamd met reclame :sunglasses:

2 likes

Nieuwe UP :arrow_up:

2 likes

En weer een upje! Geen puzzel nodig, je mag ook doneren :moneybag: of je doet m kado aan iemand :gift:

2 likes