🚨 ACTIE: slechts 25 euro - Dé HF Puzzel voor KWF

Ik heb me aangemeld voor de Puzzle :jigsaw: en ga er iets over zeggen. Ik had dit later in mijn voorstel topic willen zeggen, maar hier kan ook.

Mijn reden van aanmelden op het forum ( juni j.l) was het herstel na mijn ziekte. Zal nog wel eens m’n hele verhaal doen in mijn voorstel topic ( ga er sowieso geen nieuw topic over starten )… maar lang verhaal kort.

Vorig jaar oktober gestart met 35 bestralingen en 7 chemokuren ivm kanker stadium 4. Tumor in de tongbasis ( stukje tong in de keel ) en uitzaaiingen naar lymfeklieren in de hals. Begin december 2023 was de behandeling klaar en kon het herstel beginnen. 3 jaar al klachten, echter konden ze er geen vinger achter krijgen. In augustus vorig jaar in het Erasmus MC gezien, en na een goed gesprek met KNO arts en een beeld onderzoek het vermoeden van een tumor. Later bleek ook uitzaaiingen in de lymfeklieren in de hals - dus uitgezaaide kanker.

Het bleek een HPV tumor te zijn, waarbij het HPV virus de kanker heeft veroorzaakt. Er zijn ca 400-600 mannen per jaar die hierdoor kanker krijgen. Van de ruim 100 HPV varianten zijn er ca 12 die kanker kunnen veroorzaken. De meeste mensen ( 98% ) ruimt dit virus weer op.

Vooruitzichten zijn goed, maar komende 5 jaar onder controle. Eerste scans waren gelukkig ook goed, dus me zelf beloond met een account op horloge forum, en later met een Oris Aquis en Squale 1521 blasted blue.

Dus ja ; ik doe graag mee aan deze actie. Mochten de moderators dit stukje uitleg ongepast vinden ( kan en mag natuurlijk) dan mogen ze het ook weghalen. Dan alsnog doe ik mee :wink:

48 likes

Dank voor het delen @Rene3 !
Wat een heftig verhaal. Fijn te horen dat de vooruitzichten goed zijn. Lijkt mij heel heftig en levens veranderd. Ik wens je hierbij veel sterkte.

Ik denk juist dat jouw verhaal en helaas velen anderen het nog tastbaarder maakt waarom er dit doen! Wat we hier ophalen is maar een klein gebaar, maar alles helpt en helpt ook bij de awareness. Nogmaals dank en sterkte :pray:t2:

9 likes

Dat zullen ze niet vinden, het is de realiteit helaas.

Het laat alleen maar zien hoeveel onderzoeken/ scans/kuren er nodig zijn, dit kost veel geld.
Laten wij waar we kunnen een steentje bijdragen met het forum!

Ik wens jou het allerbeste toe en dat het een goed herstel mag zijn ! :pray:

7 likes

Moedig van je…

4 likes

@Jurk komt er heel toevallig nog een veiling? Anders heb ik wel wat dingen in te brengen om te veilen.

5 likes

Overigens weer een topidee en heb me uiteraard ingeschreven.

6 likes

Dit

Laat maar weer eens zien dat we het niet vior niets doen!
@Rene3 : ga vooral door en sterke met het herstel :pray:

Up voor de kalender

4 likes

Een VETTE UP voor jouw en natuurlijk voor de puzzel ook een VETTE UP !!!

5 likes

Heel veel sterkte met het herstel Rene! :pray:t4:

4 likes

Goed dat jij je verhaal durft te delen René. Sterkte en beterschap

4 likes

Up

3 likes

Mag ik weer aandacht voor de

7 likes

Oeh lekker geuppt Friso, nu pas in m’n beeld!

Top bezig weer oa @Jurk, @Schoen en @Flippeke
thanks voor de inzet en doe graag mee en stuur @Schoen een Pb! :grimacing::stuck_out_tongue:

4 likes

Vaak uppen helpt dus :+1:t2::rocket: schrijf je in allemaal, zowel leuk als voor een goed doel.

5 likes

5 likes

Kom maar op met die puzzel :grin:

5 likes

UP!!

Koop die puzzel, stuur een PB naar @Schoen dan komt het goed! :blush::+1:

3 likes

Donderdagochtend tijd om de puzzel aan te schaffen up.

@Schoen : tussenstand ajb

2 likes

Goedemorgen! Even weer boven aan de lijst! Puzzelen met kerst, wie wil dat niet :evergreen_tree:

2 likes

Ook voor de oale hoarders onder ons
image

:sunglasses:
UP

2 likes