Dit kan dus ook met een paar puzzels in je handen!
Excuses niet nodig hoor… als iedereen dezelfde bijdrage zou leveren zoals jij, dan was het eindeloos uppen niet nodig!
Koop die puzzels en steun het goede doel!
Eens!
Hallo allemaal, upje voor deze mooie actie!
Toch stuit dit, na de zoveelste keer negatief gelul, mij tegen m’n borst en dan heb ik nog wel 3 puzzels besteld.
Je kunt niet over een ander oordelen (mbt het wel of niet doneren voor een puzzel) , zonder te weten wat iemand in zijn of haar privé leven nog meer doet voor goede doelen.
Dat hier op het forum een donateurs actie voor het KWF wordt georganiseerd, wil niet zeggen dat elk lid dan maar per definitie verplicht moet meedoen, want anders zijn ze gewoon gierig.
Als het zo wel werkt, dan start ik vandaag nog met 10 verschillende acties. Doneren is vrijwillig, ga dan aub geen medeleden zwart maken, door te roepen dat ze gierig zijn.
Niet cool, totaal niet cool! Ik hoop dat je het deze keer wel begrijpt.
Oke, zegt genoeg voor mij.
En UP!
Uppppp
En omhoog zo net na het diner
Eens! Het is totaal vrijwillig!
Het gaat voor mij om het totaalplaatje… de verbroedering die het Uppen met elkaar brengt, de tekeningen op het forum en dat een goed doel er beter van wordt. Financieel is het helaas al lang niet meer lucratief. Die paar K voor het goede doel weegt totaal niet op tegen alle uren die de verschillende leden er in stoppen.
Ik ben jullie allemaal dankbaar voor het meedoen en dit met elkaar te doen! En wie niet wil, die wil niet. Iedereen met zijn eigen reden .
Wees niet bang… Muis komt je niet halen
Amen!
Daar kan ik me uiteraard wat bij voorstellen! En uppen met een positieve vibe kan er aan bijdragen. Elke donatie is er 1!
En wij jou en het hele team, natuurlijk!
UP!
Hoe verzin je het steeds … en UPPPPPPP
De kerstboom staat vast al te schijnen
Je koopt ook al biefstuk en wijnen
't Is maar dat je weet
't Feest is pas compleet
Als je een puzzel ziet verschijnen
Uuuup
Hebben we ook vrouwen ‘uppers’?
Even een UP voor de kartrekkers van dit topic.
Mijn laatste 2 uitslagen waren goed ( Bestralingsdeskundige & Oncoloog ) resp. 2 en 3 weken terug. De vooruitzichten zijn goed, maar garanties zijn 0 helaas. Ik ben dolgelukkig voor nu, maar vele zullen in 2024 een slechter bericht hebben gekregen. Voor deze mensen zal ik ook dit topic nog wel een aantal keer omhoog schoppen ! Geld voor het KWF is altijd nodig.
Ik wil alle kartrekkers van dit topic enorm bedanken ! . De 3 puzzels die ik besteld heb krijgen een mooie plaats op een puzzel plek in het Erasmus MC. Eind vorig jaar heb ik er zelf gepuzzeld.
Truste voor straks en fijn weekend.
Goed nieuws Rene! Hopenlijk kan je nu ook iets meer gerust genieten van de feestdagen.
Deze ziekte verziekt nog altijd teveel levens dus nog maar even een upje.
Natuurlijk doen we mee, upper de upper de up
Ben echt blij voor je Rene, Wil jij mijn 5 puzzels ook hebben voor het Erasmus MC ???
Goed nieuws, ga zo door