54,99 (en up)
Is het een idee om alleen de tekening te veilen? Ik hoef niet nog een puzzel. Bespaart kosten en het geld kan naar goed doel.
Als jij het hoogste bod hebt gaat er €32 extra naar het KWF
Ik denk dat de puzzle kosten 32 euro zijn, dus alles wat erbij komt gaat naar KWF.
Dus stel hoogste bod is 62 euro, dan krijgt winnaar a) een Muis puzzle + originele tekening. en gaat er 30 euro naar KWF. Nu zijn er ook nog verzendkosten, ik weet niet of @Jurk dit heeft mee berekend. Mijns inziens is veiling originele tekening interessanter en transparanter qua extra kosten.
Ik vind het allemaal goed! Als je maar duidelijk is waarop je biedt En verzendkosten neem ik wel voor mijn rekening
Eur 62,28 voor de tekening
Ff een update na de vorige post:
De cellen, gekregen van zn zus, groeien goed door, de opbouw is mooi. Pijn en pijnmedicatie worden minder dus goed nieuws ! Hopen dat de stijgende lijn doorzet
Iedereen goeie dagen gewenst !
Uppppp
Is er al een recente update ?
Weer een uppppppp
Ok, het is weer zo ver. Een reclame bericht voor dit topic is door onze ongenaakbare, onweerlegbare en vooral onnavolgbare vlagbrigade gevlagd als ongepast
Dit was de tekst die ik uiteraard ook meen
“Mooi hoor, blauw is niks mis mee
Als je toch ‘maar’ twee horloges hebt heb je nog ruimte voor een puzzel toch?
https://www.horlogeforum.nl/t/actie-slechts-25-euro-de-hf-puzzel-voor-kwf/533681”
Zeg nou zelf, de ts had geliked en onze vlaggenbroeders hebben gevlagd.
Een gewone up dan maar?!
Naaaahhhh wat een kaffer !!! UPPPPPP
Ook maar ff in de rolex topic gezet … een vlag is ook reclame toch
De zondagavond UP
Laat op de avond up
Wat zijn de afmetingen van deze tekening als ik vragen mag. en upper de upper de up