🚨 ACTIE: slechts 25 euro - Dé HF Puzzel voor KWF

:pray:

:rofl:

:rofl: :rofl: :rofl:
Zelfs een CD van in huis :sunglasses:

5 likes

Vond dat altijd een leuke tekenserie.

4 likes

Is er geen puzzel Teevee? :thinking: ik vraag dit voor een vriend]

4 likes

Nog geen last van mmmmm wil me vlag hebben…

2 likes

Daar wen je aan hoor, niks van aantrekken Friso, goed bezig.

4 likes

Doe ik ook niet :laughing: Ik verbaas me alleen over de kleinzieligheid :crazy_face:

@Schoen waar staan we nu, je loopt iets achter met de updates :wink:

6 likes

Bro, zouden mijn dochters zeggen. Try me. :nerd_face:

5 likes

Broer, 66,66 voor de originele tekening :blush:
En up

7 likes

Slay! 77,77 voor de tekening

4 likes

Ok, net een tik op de vingers gehad. Mag geen reclame meer maken. Jammer, want toch aardig wat mensen kenden het topic niet en zijn er zo toch op geattendeerd.

Ik begrijp alleen iets niet. Dit staat in de forumregels:

“goede doelen, social media acties en dergelijke zijn niet toegestaan zonder uitdrukkelijke toestemming van de forumbeheerder.”
We hebben toch toestemming :thinking:

Enfin…
‘Houston out’

7 likes

Ik promoot het stiekem in de pb’s :face_with_peeking_eye::grin:
Up voor deze mooie actie

3 likes

Morgen in het N.O.S. journaal van 20.00 ,Beste kijkers t.g.v. KWF is een zeldzame tekening geveild van de Nederlandse cartoonist Jurk, op het horlogeforum. De Nederlandse boden goed op het werk van Jurk, Bij elk bod komt er 1 cijfer bij, maar een Belgische tuttenbellekke bood 88,88 daarna nog eens met 99,99. Nu is het weer aan de Nederlandse bieders die waarschijnlijk dit prachtig echt Nederlands werk jammer genoeg moeten laten naar hun zuiderburen. Dit was het hoogtepunt van dit journaal. goede avond

11 likes

Volgens mij mag iemand jouw niet !!!
Jankers …

UPPPPPPP

5 likes

:joy::joy::joy::+1:

6 likes

Upppppp of nag dat ook niet meer :joy::joy::joy:

6 likes

Jawel hoor, en weer upper de up, en bij deze wens ik jullie allen fijne en gelukkige kerstdagen

7 likes

Nog een nachtje slapen na deze en het is kerst :santa:t2: puzzel onder de boom en puzzelen maar :jigsaw::four_leaf_clover::joy:.

Fijne kerstdagen gewenst vanuit het altijd mooie Zeeland !! :eyes::slightly_smiling_face: tot watch and puzzle :jigsaw:

5 likes

Ook s’nachts is het upppp-team paraat… Uppppp she goes!!

6 likes

:arrow_up::arrow_up::arrow_up::arrow_up::arrow_up::arrow_up::arrow_up::arrow_up::arrow_up::arrow_up::arrow_up:

5 likes

Hier ook nog 1 laatste dag werken UPPPPP

6 likes