Ik was ook gevlagd , UP
UPPPPP
@Jurk , @Schoen alles leuk en aardig maar waar staan we. Dat is nu wel belangrijke info, ik merk ook dat reclame maken buiten dit topic niet meer wordt getolereerd, wat de kansen om puzzels kwijt te maken niet bepaald groter maakt,
Jammer dat het dit jaar voor mijn gevoel zo moeizaam gaat.
Niet opgeven met pushen …. Er is wellicht voor 500K€ tot 1M€ aan horloges hier. geshowed als NA !! Dus dan moeten die 200 puzzels zeker geen probleem zijn
Hi @Plees en de anderen,
Ik snap jullie frustratie. Het loopt zeker niet zo soepel als voorgaande jaren. En ik voel mij hier verantwoordelijk voor als initiatiefnemer, dus hier baal ik van. Maar heb voor mezelf een grens getrokken. Ik doe de creatieve kant en daar laat ik het voor nu even bij. Ik kan er ook op het moment niet meer bij hebben. Loop momenteel op een dunne rand.
Dat we niet meer dan een 100tal, ondanks al jullie tomeloze inzet!, zegt voor mij genoeg. Dit was voor mij de laatste actie die ik doe voor HF. Voor die paar K voor het goede doel ga ik de tijd niet meer vragen aan professionals zoals @amaris en @Flippeke. Het kan helaas niet meer uit.
Ook jij ben hiervoor niet verantwoordelijk Jur, het zijn de omstandigheden. Ben het volslagen met je eens dat voor de lage opbrengst het de moeite niet meer waard is. Volgend jaar maak ik wel weer zelf extra over naar KWF en anderen.
Dank aan eenieder die tot nu toe dit initiatief heeft gesteund
Aan de inzet van het upleger kan het niet liggen!
En jammer om te horen dat het de laatste keer zal zijn ondanks dat ik het volledig begrijp. Ik hoop vooralsnog dat als we een maand of 10 verder zijn er hopelijk een vervolg komt. Ik zou dan in iedergeval weer meedoen, het is immers een hele goede actie.
Zo zonde dat er zo weinig animo voor is en daardoor ook minder rendabel dus snap wel wat je bedoelt @Jurk. Nogmaals aan de inzet heeft het niet gelegen!
Helaas kan je niet altijd 6 gooien…
Toch maar weer omhoog… #jesuisjurk
Jammer, maar begrijpelijk
@Jurk ; dank voor je tomeloze inzet dit jaar in het topic. Over voorgaande jaren kan ik niet meespreken.
Jij en je leger aan kartrekkkers : ook bedankt voor dit jaar. Ik hoop dat ze straks in het Erasmus MC blij zijn met de puzzels die ik er ga neerleggen. Wetende dat er mensen zijn met kanker die dan als tijdverdrijf een puzzeltje leggen tussen de chemo’s door. Ik heb het zelf ook mogen doen, en vond het leuk om de gedachte wat te verzetten.
Dit gaat niet mijn laatste UP zijn dit jaar !! Ik blijf er stug mee doorgaan, ondanks dat ik het gevoel krijg dat mensen moe worden van acties. .
Nog een UP van mijn kant voor dit collectors item, de laatste jurk puzzel voor KWF.
Anders ik wel
, kan zoiets ook niet begrijpen.
Ook mijn hartelijke dank, jullie hebben je hart laten spreken in daden, enorm veel respect van mij
Nee,nee dat is het niet, gewoon alleen ik en de rest smoutenbollen
En weer upper de up
We geven het niet op dus UP
Ik wil ook uppeeeeeennnnnnnn