🚨 ACTIE: slechts 25 euro - Dé HF Puzzel voor KWF

Volgens mij is het aantal redelijk vergelijkbaar met het aantal puzzels in het eerste jaar toch? Verschil is dat ze dit jaar goedkoper zijn.
Moesten er toch minimaal 200 bestellen dus dat maakt ook geen verschil.

Nou gelukkig hebben we zojuist weer wat extra tijd gekregen van de rederij…

10 likes

Ik ben er weer! Ik ben een keiharde verzaker. Ben normaal niet zo maar ik heb wat varkentjes te wassen buiten het HF :slight_smile: . Jurk heeft terecht aangeboden om te kijken of we het over kunnen dragen, maar dat is in deze fase niet handig. Jullie moeten het doen met mij halve werk en mijn excuses.

Ik loop zo mijn hele inbox nog een keer helemaal langs om te zien of ik niemand heb gemist. We zitten volgens mijn administratie op 115 puzzels. En een opbrengst van minimaal 2975,-.

Nr Username
94 OJB
95 Jenneke
96 LVA
97 SE93
98 Thomas
99 Guapo
100 JoBe
101 orri
102 Jinzen
103 Kida
104 hadoe
105 DuifOpTijd
106 GuilHelmus
107 basvg
108 Roru
109 supermario
14 likes

Hij leeft! :+1: en het is je vergeven

Gevoelsmatig zeg ik dat je een aantal hebt gemist. Ik heb er al twee extra en @Vintagewatchstuff heeft er meerdere extra plus nog een aantal. Voorzichtigheidshalve ontbreken er ongeveer 5?

2 likes

Dat ligt aan mijn manier van de lijst maken. @Vintagewatchstuff heeft er bijvoorbeeld 4 inderdaad. Die staat er 1 keer op in kolom Aantal een 4tje.
Als iemand (ik noem geen namen maar @Plees bijvoorbeeld) aangeeft een puzzel te willen voor een ander lid, zeg Pietje. Dan komt Pietje op de lijst.

Daardoor heb ik 109 leden op de lijst en 115 puzzels. Waarvan sommigen geen puzzel willen en sommigen meer dan 1.

5 likes

[quote=“Schoen, post:1562, topic:533681”]
Waarvan sommigen geen puzzel willen
[/quote] @Schoen, voor degene die geen puzzle willen gaan die dan naar BroederBill? Zoja, zijn er dan meer puzzle al weg?

1 like

Lijkt me ook niet echt handig, mijn hersens zouden ook duizelen Koen :sleeping:

Misschien kan Friso het volgend jaar overnemen wat de update lijst betreft!

Hij heeft al een rekord van 290 posts in dit topic and still counting :innocent:

plees

power up

9 likes

Done. Thx

5 likes

Volgend jaar ben ik weer het mannetje. Ik ben niet zielig, allesbehalve. Maar ik heb wel echt een kutjaar. Dus normaal ben ik er met mijn hoofd gewoon bij.

Vooralsnog alleen als degene dat bij mij heeft aangegeven. Maar er zijn ook mensen die mij een pb hebben gestuurd dat ze mee willen doen zonder de puzzel. We kunnen ook besluiten dat die ook naar BroederBill gaan. Dat zijn er een stuk of 4-5 uit mijn hoofd.

9 likes

Prima plan wat mij betreft ik ben een van de mensen die geen puzzel wilde.

8 likes

Dus in deze Actie kunnen we duidelijk aangeven aan Hun die nog niet ingestapt zijn; Doneer via @Schoen 25 euro en laat uw puzzle door @BroederBill ( alias de kontenwasser ) bezorgen bij bij iemand die er heel blij mee is ( ik neem aan iemand die in de zorgopvang zit ) 2 vliegen in één klap A) 25 euro gaat naar het KWF en tevens gaat er een puzzle naar iemand die er heel blij mee is.

Dus @Schoen noteer voor mij een tweede puzzle die naar BroederBill mag en ik stort in totaal 50 euro voor het goede doel. WIE VOLGT.

9 likes

Da’s een stom getal.
Zet mij maar op de lijst dan …

14 likes

Ik wilde sowieso 3 puzzels :jigsaw:, maar als t goed is is dat meegenomen ?!

5 likes

Ik heb een allergie voor het getal 3.000. Graag mij op de lijst en de puzzel naar @BroederBill als hij dat wil.

12 likes

Zo gaan we er zeker geraken. Top. @Jurk terug aan de tekentafel voor volgend jaar. Of misschien iets anders dan een puzzle? We zien wel. Eerst deze actie tot een mooi einde brengen

6 likes

Volgens mijn verzonden berichten heb ik er 4+1 =5 puzzels 2 gaan er naar broederbill en 2 naar Rene daarnaast heb ik nog het hoogste bod op de tekening van Jurk 99,99 dus bij elkaar betaal ik aan u 224,99 en Koen je doet dat goed hoor.

5 likes

Is dit oke zo @Jurk ?

5 likes

Wil je dit voor mij in, welke vintage draag je vandaag plaatsen. Weet niet hoe dat moet, bij voorbaat dank

3 likes

Ik denk dat je dan gevlagd word

2 likes

Daar zit ik niet mee

4 likes

Zal eens testen LOL, Done

2 likes