Hier wordt ik weer even heel stil van. Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte!
Sterkte kerel. Dit is wel een bericht dat laat zien hoe belangrijk deze actie is. Mooi om te zien hoe dit kan ontstaan en dat veel mensen belangeloos meedoen. Tekenaars, organisatie, sponsors en donateurs hartelijk dank allen . Oh ja, en de Uppers natuurlijk
.
Het is niet in woorden uit te drukken.
Als ik dit niet eerder al zou weten, dan zou ik nu niks meer kunnen uitbrengen.
Als deze actie je ook maar een heel klein beetje steun biedt is dat mooi meegenomen.
Zeker! Zonder al deze mensen was het niks geworden en had het niet het gevoel wat het nu heeft.
De Uppers, de mensen die belangenloos dingen doneren. Iedereen die een strip of een puzzel koopt en daarmee het doel een warm hart toedraagt. We zitten inmiddels op 11,5K voor KWF dankzij iedereen zijn of haar hulp. Helaas krijgen we je vrouw daarmee niet langer bij ons, anders had ik met liefde alle strips en puzzels in de fik gestoken er voor. En alle jaargangen daarvoor erbij.
Ik hoop dat je de bril houdt Ivar en het ziet als een token hoeveel mensen je steunen.
Nogmaals heel veel sterkte.
Heel veel sterkte!
Veel sterkte Ivar.
@ivar1: sterkte man in de komende tijd en ik hoop dat jullie samen van de resterende tijd kunnen genieten
jemig, heel veel sterkte!
Heel veel sterkte, Ivar.
Poeh, heel veel sterkte Ivar.
Heel veel sterke Ivar. En uiteraard ook heel veel sterkte voor je vrouw, familie en vrienden.
Erg heftig om te lezen Ivar, heel veel sterkte de komende tijd!
Aight ! Dat was snel.
Enjoy
Up-koning heeft niets gewonnen #sadlife
Sterkte man. Weet niet zo goed wat ik verder kan zeggen. Draak van een ziekte.
Aiaia, sterkte ivar! En je vrouw natuurlijk ook
Pffffff drama veel sterkte !!!
Sterkte Ivar
Heel veel sterkte @ivar1. Ik wens jou, je vrouw en iedereen om jullie heen veel sterkte toe en hoop dat jullie kracht kunnen vinden in het samenzijn.