🚨 Actie vh goede doel: post 2441: Zie hier jouw lotnummer

Denk 1,5 euro per uur. Met admin erbij 1 euro. Dat is prima betaald! :partying_face:

Dat weet ik al! Maar daar hoor je later meer over :sunglasses::+1:

6 likes

Het is je meer dan gegund, al dat werk, man, man, man ga er maar aan staan.

Geniet er in ieder geval van.

En als de bestelde strips/puzzels er niet voor kerst zijn, dan wordt het gewoon een oudejaars-verrassing​:partying_face::partying_face:

4 likes

De nada zeg ik dan. Je hebt je hier enorm voor ingezet en daar mag wel iets voor jou en je partner tegenover staan. Een beetje quality time samen of zoiets :smiley:

4 likes

Soms keert het leven plots, zomaar onverwacht uit het niets. Het overkomt ons allemaal wel eens. Je hebt iets heel moois teweeg gebracht en samen met een kleine groep mensen, iets heel groots neer gezet. Je bent niet alleen een fantastische striptekenaar, maar ook een warm mens. Denk nu ook even aan jezelf en ga niet te ver over je kracht heen. Alles komt er wel, het belangrijkste is al aangekomen en dat is de opbrengst voor het goede doel.

8 likes

@Jurk zoals ik vanmorgen al zei, je hebt het verdiend!
Meer dan verdiend voor je inzet.
En nu hop-hop naar de massage salon om te ontspannen.

5 likes

Dat heb je wel verdiend, zo knal je het jaar uit met een happy ending.

6 likes

Eerst wilde ik alles uitgeven aan de mx5 omdat mijn vriendin dat ook aan @Schoen had doorgegeven. Maar dat voelt toch niet goed. Zij heeft ook veel ‘last’ van mijn teken tocht gehad. Dus ik ga sowieso als het weer kan met haar naar Yamamoto in het Okura. :partying_face:

Mogelijk gemaakt door jullie! :pray:t2:

20 likes

Enjoy :yum:

1 like

Dit

En dit

Klinkt zo fout :see_no_evil: :speak_no_evil: :rofl:

3 likes

Fout?? wacht maar tot je de foto ziet in zijn lederhose :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

3 likes

Liever niet :see_no_evil:

3 likes

Tis je gegund @Jurk !!!

2 likes

Naar uren terugrekenend kom je uit op ongeveer het minimum uurloon van Nepal. Te diep in de buidel getast? Nee joh, we willen je niet zien verhongeren.

6 likes

Volgens mij kunnen wij jou niet genoeg bedanken voor jouw wekelijkse gulheid. Op naar de volgende cartoon :star_struck:

5 likes

Ik dacht dat jij die rechtse was :rofl::rofl:
article-0-19E87661000005DC-679_634x413

7 likes

Ik mag hopen dat je naar me geluisterd hebt @Jurk , vanaf morgen mag het niet meer.

4 likes

Minste wat we konden doen, geniet ervan man! :smiley:

1 like

Gelukkig is het niet in de vorm van een bon :smiley:

2 likes

Kut zeg, ik zie nu pas dat ik niet opgenomen was in de lijst terwijl ik wel meedeed. :upside_down_face:

1 like

Wel hoor. Waar mis je? Je hebt een strip.