Jij gaat dat doen ik Upper wel. Dus één veiling voor één tooltje als ik het goed begrijp
10€
11
Squale of Rolex embleem erop zal scoren
12 euro en UP
Hohoho (nee het is nog geen kerst)
Heerlijk jullie enthousiasme maar er moet eerst nog een goede foto worden geplaatst, A-team moet weer bijeen worden geroepen, @Mr.JokerBean moet nog zijn string foto plaatsen, @Jurk weer in de stress schieten vanwege de deadlines en last but not least: er komt uiteraard een apart veiling topic voor @RO3L om lekker te kunnen uppen. Nog wensen?
oh ja: we moeten die hollanders zo vee krijgen dat ze de portemonnee trekken😎
Alles klopt, Het word inderdaad tijd voor de onderbroeken show van ons geliefd HF lid ( ) @Mr.JokerBean , ik denk dat die ondergesneeuwd is. Het A team staat zover ik weet dag en nacht tot onze beschikking tijdens evenementen zoals veilingen. beurzen, etc. Ik sta zoveel mogelijk je bij in het Uppen. Succes.
wellicht dat we deze “promoten” in het Dumet tooltjes topic voor degene die niet kan wachten?
Het is per slot van rekening voor het goede doel.
de slip zit hier zeker over de pantalon heen
Zit jij daar onder?
in je lederhose
Ja @Plees ik heb zojuist een uniek veilingstuk ontvangen van de zus van @Schoen. dus noteer die al voor de Kerstveiling , misschien iets voor @Mr.JokerBean voor zijn collectie Snuffelhosen
Uhm is de puzzelhulp lijn al actief ?
Ben er nu meer dan 1 maand zoet mee. De randjes liggen wel maar de rest is wel lastig.
UP
Je hebt toch de goede kant boven
Uhm ik dacht eerst puzzelen en dan inkleuren.
Ik miste net als flowers ook 1 stukje.
Mijn OCD ging meteen op standje max.
Zooo… daad bij woord! @Jurk @RO3L !
Had beloofd dat ik hem zou inlijsten en ophangen en foto zou posten. Dus bij deze
Hangt er mooi.