🚨 Actie vh goede doel: post 2441: Zie hier jouw lotnummer

Jij gaat dat doen :slight_smile: ik Upper wel. Dus één veiling voor één tooltje als ik het goed begrijp :rofl:

1 like

10€

1 like

11

Squale of Rolex embleem erop zal scoren

12 euro en UP

Hohoho (nee het is nog geen kerst) :joy:
Heerlijk jullie enthousiasme maar er moet eerst nog een goede foto worden geplaatst, A-team moet weer bijeen worden geroepen, @Mr.JokerBean moet nog zijn string foto plaatsen, @Jurk weer in de stress schieten vanwege de deadlines en last but not least: er komt uiteraard een apart veiling topic voor @RO3L om lekker te kunnen uppen. Nog wensen?

oh ja: we moeten die hollanders zo vee krijgen dat ze de portemonnee trekken😎

1 like

Alles klopt, Het word inderdaad tijd voor de onderbroeken show van ons geliefd HF lid ( :rofl: ) @Mr.JokerBean , ik denk dat die ondergesneeuwd is. Het A team staat zover ik weet dag en nacht tot onze beschikking tijdens evenementen zoals veilingen. beurzen, etc. Ik sta zoveel mogelijk je bij in het Uppen. Succes.

1 like

wellicht dat we deze “promoten” in het Dumet tooltjes topic voor degene die niet kan wachten?
Het is per slot van rekening voor het goede doel.

2 likes

22db5da2abfe919152bef9df265dece595757425_2_690x339 copy

3 likes

de slip zit hier zeker over de pantalon heen :wink:

1 like

3 likes

Zit jij daar onder? :rofl: :rofl: :rofl: in je lederhose

1 like

Ja @Plees ik heb zojuist een uniek veilingstuk ontvangen van de zus van @Schoen. dus noteer die al voor de Kerstveiling , misschien iets voor @Mr.JokerBean voor zijn collectie Snuffelhosen :rofl: :rofl:
88879c00df588f2dc5f8f6f205dd748d--big-girl-panties-skinny-wrap

5 likes

hehe, discobot is er nog steeds een beetje ondersteboven van :sweat_smile:

2 likes

Uhm is de puzzelhulp lijn al actief ?
Ben er nu meer dan 1 maand zoet mee. De randjes liggen wel maar de rest is wel lastig.

UP :arrow_up::arrow_up::arrow_up: :rofl:

5 likes

Je hebt toch de goede kant boven :rofl: :rofl: :rofl:

4 likes

Uhm ik dacht eerst puzzelen en dan inkleuren.
Ik miste net als flowers ook 1 stukje.
Mijn OCD ging meteen op standje max.:rofl:

5 likes

:rofl: :rofl: :rofl:

2 likes

Zooo… daad bij woord! @Jurk @RO3L !
Had beloofd dat ik hem zou inlijsten en ophangen en foto zou posten. Dus bij deze :smile:

10 likes

Hangt er mooi. :+1:

2 likes