🚨 Actie vh goede doel: post 2441: Zie hier jouw lotnummer

euh woont hij in denhaag? en euhh wat is de prijs wanneer je de persoon raad :):slight_smile:

1 like

@tjvreeken is een HF lid sinds 2007

1 like

Dat snap ik, maar het had zo maar een gehucht naast Ritsumasyl kunnen zijn.

2 likes

Heeft die een dikke neus? :face_with_monocle:

2 likes

ach zo

Ik heb net al een PB gekregen van de advocaat van mr anoniem. Of ik direct wil stoppen met deze manier van handelen anders word ik voor het gerecht gedaagd.

Ik kan er dus geen verdere uitspraken over doen.

6 likes

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :+1: LMAO

1 like

Pels Rijcken zeker :grimacing:

5 likes
  • Verlaat Den Haag Centraal Station aan de rechterzijde (uitgang Anna van Buerenplein);
  • Neem de ingang van New Babylon aan het Anna van Buerenplein;
  • Neem de lift of de trap naar de 2de etage. Verlaat de lift via de linkerkant, ga linksaf en ga rechtdoor;
  • Aan het einde van de gang vindt u de ingang van Pels Rijcken. :rofl: :rofl:
2 likes

Google activate

Aha de landsadvocaat.

1 like

[quote=“Pauwel, post:623, topic:358705”]
Ik heb net ook al een PB gekregen van de advocaat van mr anoniem. Of ik direct wil stoppen met raden anders word ik voor het gerecht gesleurd en vervolgd wegens raden.
Ik kan er dus geen verdere uitspraken over doen en ben genoodzaakt te stoppen met raden. Tenminste dat raad de advocaat mij aan. Dus we hebben er het raden naar. toch wel raadzaam zo een advies gratis. :rofl: :rofl:

3 likes

De Samuel Jackson versie :joy:

image

13 likes

Alle genoemde opties looken like een bitch! Weten we nog niks :wink:

4 likes

Volgend jaar de HF puzzel denk ik

NK Legpuzzelen: ‘Gaat niet om de winst, maar om het plezier’
https://www.bd.nl/video/nk-legpuzzelen-gaat-niet-om-de-winst-maar-om-het-plezier~p257117

1 like

Kodak, het bedrijf dat is bekend is geworden door de verkoop van camera’s, heeft 's werelds allergrootste puzzel op de markt gebracht. Deze puzzel telt maar liefst 51.300 stukjes.

27 WONDEREN

Het linkje tussen Kodak en deze puzzel is simpel: fotografie. De puzzel bestaat uit 27 prachtige foto’s, elk van 1900 stukjes. Samen maken ze één grote puzzel. Op de foto’s staan de ‘27 wonderen van de wereld’. Denk aan het Vrijheidsbeeld in New York, de Tower Bridge in Londen en Machu Picchu in Peru.

FLINKE PUZZEL MET FLINKE PRIJS

De puzzel is enorm: 16.47 vierkante meter. Zo’n grote puzzel bestond nog niet eerder. Ook qua gewicht is 'ie behoorlijk: hij weeg 18.5 kilo. Laten we het ook even hebben over de prijs, want ook die is flink. Hij kost maar liefst 599 dollar, dat is zo’n 550 euro. Maar dan heb je wel uren -of moeten we zeggen: dagen?- vermaak.
Zo @Jurk je weet wat doen :rofl: :rofl:

4 likes

Up!

2 likes

Dagen? Ik denk weken of maanden

3 likes

Hoe kan het nou dat ik dit topic zo moet zoeken?
UPUPUPUP!

2 likes

We zijn nog op zoek naar mensen om de puzzel hulplijn te bemannen.

Wie voelt zich hier puzzelig genoeg voor.?

3 likes

Kom op mensen, de laatste loodjes… Kan @Jurk ook weer wat anders doen :innocent:

5 likes