Wat wordt het volgend jaar eigenlijk, na stripboeken, een puzzel, onderbroeken en een wasmachine?
Een scheurkalender?
Wat wordt het volgend jaar eigenlijk, na stripboeken, een puzzel, onderbroeken en een wasmachine?
Een scheurkalender?
Of het grote HF Ganzenbord? Met een apart boekje waarin de topics worden benoemd die voor het spelbord zijn gebruikt?
Geniaal idee👌
Hier nog wat beelden van @Jurk omdat er dit jaar weer meer is opgehaald.
@cdg waarom nou weer op dumpert.?
Helemaal na onze escapades in de club.
Jullie gaan er maar voor het gemak van uit dat ik die nog eens voor het 4de jaar ga doen .
Klikt wel leuk!
‘Maak foto’s van je collectie, sla een beurt over’
Nee hoor. Ik wil je niet onder druk zetten…maar een scheurkalender voor 2022 zou leuk zijn.
Moet je gewoon de komende weken even flink aan de bak
Dat valt wel mee gelukkig. Als ik daar vatbaar voor was, dan had ik die al lang.
Dat zei een collega van mij ook. Totdat-ie er zelf uitlag….
Die reactie voelde ik wel aankomen.
Laten we het zo zeggen heb al een aantal projecten gedraaid waarbij ik wel burn-out klachten opliep. Weet wanneer ze komen.
Doe rustig aan, nou ja, doe rustig genoeg. Het moet wel leuk blijven.
Het is niet altijd leuk. Niemand die een bepaald doel wilt halen vindt het altijd leuk. De afgelopen maanden zijn niet leuk. Laten we daar gewoon eerlijk over zijn.
Strip maken, baby (die niet slaapt) het hele team overzien met alles wat er moet gebeuren voor de strip. Plus al je uren op je werk. Nee. Het is nu gewoon ff niet leuk. Maar zonder dit ligt de strip er hier met kerst. En daarna ben ik rete trots op het resultaat dat we met elkaar hebben neergezet.
Dus ik ga nu weer verder met tekenen
En als je dan op het Rolex AD vak komt moet je 2 jaar blijven staan?
Behalve het tekenen is er toch genoeg dat je kan delegeren ??? Er zijn zat mensen hier die je willen helpen voor zover het kan (@PimL included)
Dat is heel aardig!
Maar sommige zaken zijn lastig.
Iedereen kent het wel… overdragen kost meer tijd dan zelf doen. Het kost gewoon helaas veel tijd. Het is ff niet anders.
We zijn er bijna
Snap het, hou maar in je achterhoofd
Hier alvast zes tips voor de komende winnaar:
https://www.kieskeurig.nl/artikelen/wasmachine/tips-voor-het-onderhoud-van-je-wasmachine
Ik ken het, twee niet-slapende koters waarvan de oudste net twee is, een drukke baan, verbouwingen, ziekenhuisopnames van de kinderen, continu ziekenhuisbezoeken, etc. (Niet dat het een wedstrijdje verpissen is, hoor, maar om een beeld te schetsen). Dan zijn sommige dingen die je normaliter leuk vindt opeens heel vermoeiend. Vooral omdat het ongedwongen karakter er af is.
O, en kinderen moeten gewoon slapen. Waarom ze dat toch nooit snappen is mij een raadsel.
Yup, en het pad is vanzelfsprekend de horologische ladder met enkele Ikea uitstapjes einddoel is the one that rules them all…