🚨 Actie vh goede doel: post 2441: Zie hier jouw lotnummer

Aah nu zie ik het! Iedereen die de strip koopt zit daarin of als je de puzzel koopt zit je daarin? Of heb ik het dan helemaal mis? :stuck_out_tongue:

1 like

Er was een tijd dat ze beide doorsliepen van ca. half 8 tot ca. 5/6 uur. Dat was goed te doen. Dat waren twee fantastische weken :rofl:.

Het is geen wedstrijd. En anders is het een wedstrijd die ik heel graag verlies!

Komt wel weer. Het is erger geweest. Voor de ziekenhuisopname in name van de jongste had ik vier weken lang maximaal 3,5 uur per nacht slaap, verdeeld in slaapjes van maximaal drie kwartier. Ja, dat was niet gezond. Gelukkig is dat nu over. En de oudste was nog veel erger rond haar ziekenhuisopnames (die hoestte elke drie minuten ‘s nachts, wegens RS-virus, longontsteking en peuter-astma).

Ach, nu weet on topic, dit gaat allemaal niet on mij. Het gaat hier om een goed doel, voor mensen waarvoor mijn sores kinderspel is (letterlijk en figuurlijk). Laten we nog een eindsprint trekken, er kan echt meer geld naar het goede doel. Met het aantal actieve leden op dit forum moet er toch nog ergens wat geld los te peuteren zijn?

4 likes

Ja, beide heb je mis.

@Jurk maakt al 3 jaar regelmatig een strip, die de week op humoristische manier samenvat. Iedereen die op de radar komt, komt er in. Dit jaar is dat niet anders. Einde van het jaar vat hij het samen tot een strip, samen met de hulp van anderen. Dit jaar maakt hij er ook een puzzel van.

7 likes

Bumba… ouch. Ik zit er nu tussen in… de kleinste 10 weken jankt vooral en die van 2,5 kijkt Woezel & pip…
gelukkig nog een tijdje geen bumba.
Ik zat net als jij ook “gezellig” om 03:00 met m’n kroost in de woonkamer :sweat_smile:

2 likes

De oudste is van augustus 2019, de jongste van januari 2021. 17 maanden er tussen. Het is geweldig, maar niet aan te raden :crazy_face:

1 like

Ik voel je… wij juli 2019 en aug 2021.
Beide enorme huilbabys. Om ons zelf te troosten kopen we maar horloges :innocent:, maar man, dit is idd een zware tijd.

5 likes

Ah zo, gaaf! Ik heb de strip in bestelling staan, maar was nieuwsgierig :slight_smile:

2 likes

Pff, heftig. Die van mij gelukkig geen huilbaby’s. Helaas heel veel gezondheidsproblemen gehad. Vooral met de oudste. Veertig keer op de eerste hulp, twee ziekenhuisopnames, continu aan het zuurstof in het ziekenhuis, sondevoeding, infusen, de hele bende. Rond die opnames vraagt het wel veel van je. Maar man, wat kunnen die kleine draakjes je toch een hoop energie geven. Als je dan die vrolijke smoeltjes weer ziet, maakt dat je hele dag (of nacht) goed.

8 likes

Ze doen het er om.

afbeelding

Leuk! Ja helaas lukt het niet om iedereen er in te krijgen. Probeer wel zoveel mogelijk af te wisselen. Dus iedereen er maar 1x in.

3 likes

Je krijgt er zooooooveel voor terug :woozy_face: :wink: :joy:

3 likes

Had je niet beter direct een Ferrari gekocht dan? :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Ik had die gele van Koni onder mijn NBFL. fantastisch individueel in te stellen. Was echt een geweldige set!

1 like

Bram Vermeulen: het is een wedstrijd die je niet winnen kan
Machtig mooi! :+1:

1 like

Da master! :raised_hands:

1 like

All hail Lord Dress!

2 likes

Nieuw woord: troost horloge. Hoop wel dat het blijvertjes zijn :innocent:
In iedergeval wel iets wat je met weemoed doet terugdenken straks. Voor je het weet is het leed geleden.

Oh nee, dan komt de nee periode, pre pubertijd, post pubertijd, postpost pubertijd, studententijd (of iets). Kortom je zit er de rest van je leven aan vast :wink: :joy:

:joy:

3 likes

Balen van de gezondheid, sterkte daarmee!

1 like

Soms wel, soms niet. Ach, het hoort erbij. Onderdeel van het leven. Ik zal zelf wel net zoveel blijdschap liefde en kopzorgen gegeven hebben toen ik zo klein was. Karma vrees ik :wink:

3 likes

Hail Lord Dress
Hail Lord Dress
Hail Lord Dress

3 likes

FTFY :joy:

4 likes