Bumba⦠ouch. Ik zit er nu tussen in⦠de kleinste 10 weken jankt vooral en die van 2,5 kijkt Woezel & pipā¦
gelukkig nog een tijdje geen bumba.
Ik zat net als jij ook āgezelligā om 03:00 met mān kroost in de woonkamer 
De oudste is van augustus 2019, de jongste van januari 2021. 17 maanden er tussen. Het is geweldig, maar niet aan te raden 
Ik voel je⦠wij juli 2019 en aug 2021.
Beide enorme huilbabys. Om ons zelf te troosten kopen we maar horloges
, maar man, dit is idd een zware tijd.
Ah zo, gaaf! Ik heb de strip in bestelling staan, maar was nieuwsgierig 
Pff, heftig. Die van mij gelukkig geen huilbabyās. Helaas heel veel gezondheidsproblemen gehad. Vooral met de oudste. Veertig keer op de eerste hulp, twee ziekenhuisopnames, continu aan het zuurstof in het ziekenhuis, sondevoeding, infusen, de hele bende. Rond die opnames vraagt het wel veel van je. Maar man, wat kunnen die kleine draakjes je toch een hoop energie geven. Als je dan die vrolijke smoeltjes weer ziet, maakt dat je hele dag (of nacht) goed.
Ze doen het er om.

Leuk! Ja helaas lukt het niet om iedereen er in te krijgen. Probeer wel zoveel mogelijk af te wisselen. Dus iedereen er maar 1x in.
Je krijgt er zooooooveel voor terug

Had je niet beter direct een Ferrari gekocht dan? 
Ik had die gele van Koni onder mijn NBFL. fantastisch individueel in te stellen. Was echt een geweldige set!
Bram Vermeulen: het is een wedstrijd die je niet winnen kan
Machtig mooi! 
Da master! 
All hail Lord Dress!
Nieuw woord: troost horloge. Hoop wel dat het blijvertjes zijn 
In iedergeval wel iets wat je met weemoed doet terugdenken straks. Voor je het weet is het leed geleden.
Oh nee, dan komt de nee periode, pre pubertijd, post pubertijd, postpost pubertijd, studententijd (of iets). Kortom je zit er de rest van je leven aan vast

Balen van de gezondheid, sterkte daarmee!
Soms wel, soms niet. Ach, het hoort erbij. Onderdeel van het leven. Ik zal zelf wel net zoveel blijdschap liefde en kopzorgen gegeven hebben toen ik zo klein was. Karma vrees ik 
Hail Lord Dress
Hail Lord Dress
Hail Lord Dress
FTFY 
Die kan ik wel beamen 
Dit topic begint steeds meer op een lotgenotengroep te lijken