@RLC jij hebt 2 moderne Rolexen, en 1 daarvan heeft een kras op de caseback, dat kunnen ze bij @Tempusuurwerktechniek perfect oplossen.
Zit je al bij de club?
En dus meteen een upje
Doe ook graag mee! Mag ik lid worden van de club?
Ik vind dit hele initiatief prachtig. Een groep die elkaar deels kent, deels helemaal niet kent en deels enkel digitaal kent, koopt een strip van een niche-platform voor het goede doel. Er is geen gezeik (of nou ja, bijna geen gezeik) over kosten, of het goede doel wel echt goed is, of hoe het geregeld had moeten worden. Nee, iedereen doet op zijn of haar (vooral zijn, denk ik…) manier mee en draagt zijn/haar steentje bij. Of dat nu het kopen van een strip is of het doneren van geld, er wordt op elke bijdrage even enthousiast gereageerd.
En dan nog de strip. Hoewel-ie echt geniaal is, vind ik het nog genialer dat het alsnog gekocht wordt door mensen die er zelf niet eens in voorkomen. Ik kom er niet in voor, maar ik wil deze strip hebben omdat het een geweldig document is voor het reilen en zeilen van dit forum.
Zo, nu zijn de superlatieven op.
Ik pak gewoon een willekeurig gezichtje uit de strip en zeg tegen mijn vrouw dat ik dit ben, voel ik me ook eens bijzonder
Hier thuis;
Ik; “zie je, je kunt alles worden als je later groter bent”.
Dochter; “echt waar pappa?”
Ik; “ja, nu ben ik pappa. Op het werk ben ik systeembeheerder. En kijk…”
Ik hou een puzzelstukjes omhoog;
Zoon; “Wat is dat?”
Ik; “Hier ben ik zowel een puzzelstukje als een duikboot met een potlood”.
Voor mij de strip en lidmaatschap club van 100 aub.
Sowieso.
Niet eens een slecht idee om een karakter er in te stoppen waar iedereen van kan claimen dat hij/zij het is.
Graag blond, een kop als een bak met wormen en een bril. Anders geloven mijn kinderen echt niet dat ik het ben.
Sterker nog, ik denk dat die straks vol zit!
Ja @Jurk hoeveel plekken hebben we nog voor de club van 100?
Het moet wel een beetje exclusief blijven.
Maximaal 100 personen?
Ik ben van mening dat mijn avatar de juiste inspiratie is voor het personage Mr. Anybody
Burgers en buitenlui
Lieve horlogeliefhebbers,
Er zijn nog enkele plekken beschikbaar voor de club van 100 !!
Sluit je snel aan voordat het te laat is.
100 leden is een mooi streven. Lid worden om de verkeerde redenen mag ook!! Schuldgevoel afkopen vanwege alweer een jaar te veel geld uitgegeven aan horloges, vrouw en kind verwaarloosd door al die uren op HF, werk verzaakt etc. Iedereen is welkom!
De club van 100 zijn tot nu toe:
Michiel48
Joeyvd
Hansi1959
Michel.s
Pauwel
Govert
Sandy
Mustang
Gosz
Henk2404
Cdg
Ojjz
GMTplus1
Boris
Mr. Broke aka the mooi boy
iNeedaWatch
RakZaba
Ruud
Henman
Demirn
WillemP( de man met de mooiste grasmat van Nederland.)
Hollywoodted
Rebunted
Gnis
Bap
Vespaed
Dat zijn er al 26.
Lets go.
Die €7.000,- gaat er aan zo te zien!
GEKKENHUIS hoor !
Club van 100: 2600
177 inschrijving waarvan we beogen 20 euro per inschrijving naar goede doel, dus zo’n 3500.
Nu zo rond de 6K voor het goede doel schat ik in.