Wie luidt de bel? @Jurk?
Kom op man laat watvan je horen 
Wat moet ik laten horen
.
Jullie zijn lekker bezig!
Het is een daverend succes.
Volgens mij iedereen die mee wilde doen doet mee.
We gaan er voor zorgen dat iedereen die meedoet hier geen spijt van krijgt.
Ik ben jullie super dankbaar! Oprecht. In het begin had ik er een hard hoofd in. Maar dat is helemaal goed gekomen. Zonder de forum spirit waren we niet zover gekomen.
Het team (@Schoen @amaris @Blauwbeer @JackW en Han en Flippeke) hebben thuis gegeven en zonder hen was dit niet gelukt.
Bij deze sluit ik de inschrijvingen. 
En met kerst zullen degenen die de juiste keuze hebben gemaakt verrast worden.
Ik ben toch wat rouwig dat de up-gang nu werkeloos wordt…
Maar alle lof voor jou @Jurk , wat een fantastische actie is dit toch.
Jullie verdienen een digitaal schouderklopje. Oprecht hulde voor de hardnekkigheid! Top!
Alsof het allemaal zo moet zijn. Net te horen gekregen dat een heel dierbaar persoon zojuist aan deze verschrikkelijke ziekte is overleden na een paar maanden geleden slecht nieuws te hebben gekregen.
Alleen nog maar meer motivatie nu!

Zeker! Dank aan alle het up-team! 

Gecondoleerd. Het is een vreselijke ziekte waar nog veel te veel mensen aan overlijden. Veel sterkte met dit verlies.
Sterkte met de verwerking 

Ik vind eigenlijk dat mijn zus recht heeft op een foto van jullie.
Gecondoleerd Amaris. Heel veel sterkte de komende tijd.
Manman wat een circus is deze actie geworden, gaaf man! Lees wat minder HF door drukte met andere zaken dus had wel lucht van de actie maar niet echt van de deadline.
Is er op de valreep nog een plekje in de club van
om de lantaarn vast te houden?
Edit: weet hiet eens of dit de goede plek is om dat te vragen….
De perfecte plek lijkt me, beter laat dan nooit 
Succes nog deze laatste twee uur!
Haha, mijn dag kan niet meer stuk! 
Maar top man wat je weer neerzet. Niet helemaal in je eentje, dus ook alle lof voor de mannen die het mede mogelijk maken, maar zonder jouw waren deze acties er de afgelopen jaren überhaupt niet geweest.
Vind ik echt geweldig en maakt HF voor mij ook net ff meer dan een hobbyforum.
Dank voor de inspiratie maar vooral voor het resultaat voor dit o zo belangrijke doel!