🚨 Actie vh goede doel: post 2441: Zie hier jouw lotnummer

Vooruit dan.

15 likes

:joy: :rofl: :rofl:

Wat is dat inmiddels ? :smiley:

Nou, leuk dat je het vraagt! :grinning:

We zijn namelijk door de magische 10.000-eurogrens gebroken! :chart_with_upwards_trend:

22 likes

9 likes

Gaat lekkerrrrrrrr !

2 likes

Zo de knetter!

5 likes

Up up and awayyyyyyy

3 likes

Toch waanzinnig dit😁

Echt mooi om te horen dat er zoveel euro naar de KWF gaat, klasse :ok_hand:

3 likes

Ho eens

1 like

Daar gaan een aantal mensen heel blij van worden en blij mee gemaakt worden denk ik.

5 likes

Allemaal leuk en aaridg he jongens, maar is dat nu serieus over die wasmachine? Ik heb niet alles gevolgd maar… Hoe dan?! :sweat_smile:

5 likes

100% serieus!

4 likes

Geen gewone maar een gouden :slight_smile:

9 likes

100%

Gewoon vragen.
En @Ipa1968 antwoordde.

5 likes

Voor de club van 100 is dat

7 likes

:rofl: :rofl: :rofl:

2 likes

3 Belgen ( oh jee ben er zelf één geworden ) dus belgische limburgers gaan op skivakantie. de leraar staat al klaar in de lobby en neemt ze mee voor hun eerste les. Zo zegt de leraar na allerlei oefeningen te hebben gedaan, nu gaan we rustig deze berg af naar beneden. Zoef en hij is weg. de 3 mannen blijven treuzelend achter. Inmiddels word het al wat donker en kouder, maar ze durven niet naar beneden af te dalen. Er stopt iemand en vraagt of ze de weg kwijt zijn? Nee onze leraar. Oh zegt de voorbijganger hoe heet hij dan stuur ik hem straks om jullie op te halen. dat weten we niet, maar hij heeft een blauwe jas aan. Tja dat hebben er veel. En eeuhh een gele bril. Dat hebben er ook veel, zo vind ik hem niet. Wacht zegt de derde hij heeft drie kloten. Wat!! 3 kloten, Ja zeker weten , want deze morgen in het hotel hoorde ik zeggen door iemand , daar gaat die skieleraar met zijn 3 kloten.

9 likes

Dus nooit je ski lessen vooruit betalen!

4 likes

GElukkig, dit draadje is nog levend :joy:

Even iets anders: krijgt het wasmasjien ook een Rolex logo? vind dat in goud wel passend :innocent: :innocent:

4 likes