Maar wel met pinguïns.
Ik doe mee.
Maar wel met pinguïns.
Ik doe mee.
Oh jee… die deur van @jurk van afgelopen zondag? Zit jij daar achter? Gaat de comic van @jurk naar Netflix?
Up!!!
Ze moeten UP gaan i.p.v. DOWN!
-UP-koning
Hoe zit dat hier is die drukker al klaar ?
Hij heeft het moeilijk zo te zien
Heb jij ooit een strip eruit proberen te drukken? Ik zou ook moeilijk kijken denk ik…
Drukker heeft de productie bestanden.
9 dec uitlevering naar ons. Daarna nog signeren en samenvoegen, vervolgens versturen. Voor kerst heeft iedereen het.
@Ruud ik kan nog ‘winnen’
We hebben iig de eerste batch verstuurd. Ik hoop Arie eigenlijk te pushen dat voor sinterklaas diegene die in de eerste week hebben besteld hun tooltjes toch wel hebben. Dat zijn er zo’n 220.
Helaas kan ik zelf helemaal niets produceren, dus ben ik net zo afhankelijk van Arie als de rest .
Moet een eitje zijn toch, maargoed, vóór diegene die deze niet op tijd krijgen is er een mooie puzzel of strip te krijgen in diezelfde prijsrange!!
En tegen de tijd dat je die 1000 stukjes op zijn plek hebt zou toch wel alles uitgeleverd zijn
Wat betreft tijd wel. Maar Arie heeft naast deze tooltjes ook andere dingen die hij doet of moet doen. Wat weet ik ook niet precies.
Hopelijk volgende week flink versturen, dan lijkt het ergens op
We wachten het af…
Zou het een unicum zijn als een derde topic over het tooltje op slot gaat?
Denk dat we het hier misschien beter alleen over puzzels/stripboeken en zussen kunnen hebben.
Dit topic verdient het niet ook gekaapt te worden toch?
Eens. Jurk begon zijn eigen draad te derailen
Daar ben ik niet bang voor.
Maar attent van je!!
What was I thinking
Hij doet meestal alsof het simpel is, programma erin kloppen en gaan
Het is vast lastiger als dat hij het doet voorkomen, voor een vakman is alles simpel. Maar misschien kan je wel een stap voor hem uit handen nemen? Als je dat wilt uiteraard. Iets van afstand, tijd en etc tellen ook mee, net als dat hij er uiteindelijk ook wat aan verdient (als het goed is).
Yesssss extra tooltje