Uiteraard al gedaan
Veel plezier met puzzelen
Dank!
Even puzzel technisch doe je nog wat reddingsboeien oid in de wat grotere blauwe stukken zee?
Anders lukt het half HF niet om die puzzel af te krijgen.
Ikzelf uiteraard wel wat ik doe niet anders als puzzelen.
Ik vraag me stiekem ook af of we straks niet een iets aangepaste versie krijgen. Laatste HF + wat eendjes, reddingsboeien en nog een laatste grap. Soort van “Where’s Waldo”, maar dan met de laatste grap van @jurk. Of zijn team die ergens in een hoekje buigt om applaus te krijgen oid. Alhoewel Han er al ergens inzit.
Dacht dat het inmiddels wel mee viel inclusief verloopjes. Welke delen zijn nog te blauw? Dan hou ik er rekening mee bij de laatste aflevering over 2 weken.
Van rechts naar beneden naar het midden.
Hangt ook een beetje af hoeveel stukjes het worden.
Misschien een idee om her der wat boeien in verschillende kleurtjes te doen. Is hopelijk niet veel werk zelfde item ander kleurtje. Of wat vissen oid. Geen idee wat je er nog bij komt volgende week. Denk dat bij 500 stukjes het overigens wel meevalt.
Ik denk dat we dan voor een puzzel van 25 stukjes, dan kan iedereen hier op het HF hem ook maken?
Zal er naar kijken
Te lang zonder upje
Iedereen die z’n avatar komende week naar een vis veranderd maakt nog kans beroemd te worden
Het word een echte insiders puzzel.
Over 50jr ligt er zo’n puzzel bij een kringloop en iemand neemt dat ding mee naar tussen kunst en kitsch.
De expert dan een HF broekje van nu zegt dan:
Aha das een limited HF puzzel uit 2021. Daar zijn er 175 van gemaakt door ene Jurk.
Die is in deze staat zo’n 1000 euro waard.
Wat deze puzzel zo bijzonder maakt is dat ieder figuur een eigen verhaal heeft.
Zie dat maar eens uit te leggen.
Jajaja!! Lekkah!
Ik kan de poll niet meer vinden, alleen moeten er wel 100 forumvrinden in de club komen.
Count me in!
Kamelen
Die club van 100 gaat weer lekker!
Heeft iemand nog last van een jubelton? Je kan deze bij Jurk inleveren, hij helpt je er wel van af.
Hij staat wel erg laag nu, o huh, nu niet meer😇
De club van 100 zijn tot nu toe:
Samenvatting
Michiel48
Joeyvd
Hansi1959
Michel.s
Pauwel
Govert
Sandy
Mustang
Gosz
Henk2404
Cdg
Ojjz
GMTplus1
Boris
Mr. Broke aka the mooi boy
iNeedaWatch
RakZaba
Ruud
Henman
Demirn
WillemP( de man met de mooiste grasmat van Nederland.)
Hollywoodted
Rebunted
Gnis
Bap
Vespaed
@JohnWick
@Ruub11
Dat maakt de tussenstand van de club van 100 op 28 deelnemers! Lekker al hoor.
Totaal | 178 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Aantal | Strip | puzzel | |||
strip | 47% | 84 | 84 | ||
beide | 39% | 69 | 69 | 69 | |
Puzzel | 14% | 25 | 25 | ||
153 | 94 | ||||
Club 100 | 28 |
Doel:
Strips: 200
Puzzels: 125
Club: Max 50…moet exclusief blijven. Is niet voor iedereen. Alleen voor speciale mensen.