Beetje levenloos
En pre dinner up dus…
Er zijn nog een paar puzzels en strips van @Jurk afhandig te maken. Dus grijp je kans, die krijg je niet vaak bij Jur
Dat is lang geleden dat ik die nog zag, past voor mij in het rijtje van Blake en Mortimer, Torgal, Tanguy en Laverdure, Michel Vaillant, XIII,… Als kind zat ik, als ik bij mijn grootouders was, uren op de kamer van mijn oom met mijn neus in strips uit zijn grote verzameling.
Ik zag het gelijk, maar dat is ook omdat mijn dochter die dingen vreet als ze in de bioscoop is.
Ik koop ze soms om een snoeppot mee te vullen. Als ik M&M’s doe ga ik er zelf van vreten en dat moet niet.
Alles eerst uit de Kuifje van de leesmap
Vervolgens in de bieb verslonden
Nu staat een groot deelervan bij mij in de kast
Uit mijn jeugd.
ah blueberry! oude tijden herleven
Pep ken ik niet, weet niet of dat verkrijgbaar was in België, maar mijn oom was geabonneerd op Kuifje, Robbedoes en Wordt vervolgd.
Nog zo’n jeugdheld
Nee, was in NL uitgegeven en is later overgegaan in de Eppo weet niet of ik daar nog exemplaren van heb liggen. Ik heb daar enige tijd een abo op gehad
Zullen we maar weer eens een upje doen?
Ik ook! Liggen nog in mijn ouderlijk huis. Taka Takata, Max, Maarten Milaan, Michel Vaillant, Barney Jordan, Rik Ringers. Staan ook strips in die volledig in de vergetelheid zijn geraakt.
Jammer dat de bladeren soms losraken.
Kijk nou eens!! Hoe tof!!!
@ferry1959 heeft 20x zakhorloge aangeboden voor de prijzenpot.
Dus 20 leden kunnen dit winnen!
Super bedankt Ferry!!
Prijzen:
Hoe mooi is dat
Die zien er goed uit zeg!
Dus een up voor een volle prijzenpot! Koop je puzzel of strip nu het nog kan
Oh, dat zou mooi zijn
Stripboek
Een of andere club
Alle gekheid op een stokje, ik ben wel erg benieuwd naar het eindresultaat! @Jurk en zijn team hebben er erg veel tijd en energie in gestoken!
Ik zou toch zeker een van deze collector-items kopen voor het goede doel (mocht je dat nog niet hebben gedaan)
Goedemorgen stelletje slaapkoppen.
UP UP UP UP UP
@ferry1959 wat een super mooi gebaar! . Leuk voor in de collectie van een horlogeliefhebber, maar ik ken ook een vrijwilliger die oude treinen/sporen in stand houdt. Diverse clubs in Nederlsnd houden zich daarmee bezig. Op rijdagen in oude uniform, 3-delig. Ik heb hem recent al kunnen aansteken met het horlogevirus, dit zou een leuke uitbreiding zijn. Dus ook hier fingers crossed
Fijne dag allemaal!