Adressen voor krokodillenleren banden

Haha, hij lag onder de auto van de buren… Je ziet ze normaal niet veel. Zijn heel schuw.

2 likes

ABP Concept
Jean Rousseau
Camille Fournet
Hirsch (de duurdere lijn)

3 likes

Easy. Dit.

1 like

Cheapcrocostraps.

https://ziczacleather.com/product-category/crocodile-watch-straps/size-2016mm/

1 like

Pas overigens wel even op met croco bandjes buiten de EU kopen.

Als die geen CITES Attest hebben gaat het de verbrandoven in en kan jij er nog een boete bijkrijgen.

(En zelfs met CITES attest niet naar Zwitserland opsturen zonder export-license want dan bellen de lieve mensen van je koerierdienst naar keuze je dat de douane met de tang de poten van je 5k+ gouden chrono afknippen voor het bandje eraf te halen. Was een tof gesprekje dat)

3 likes

Dat zijn ook gewoon ontzettende klojo’s, die Zwitsers.

1 like

Camille Fournet is mooi maar wel DUUR!
Kaufmann vergelijkbare kwaliteit voor minder en je kan het passen in NL voor je koopt.

1 like

//eu1.dh-cdn.netW//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netq//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.netI//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netN//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net”//eu1.dh-cdn.net,//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net👌//eu1.dh-cdn.net

1 like

Het is al eerder gezegd maar ik zou ook 1 van deze 2 kiezen: ABP Paris of een Camille Fournet.

En dan wel met slechts 1 (één) gaatje!!! Het horloge siert immers alleen jouw pols toch @HanDavinci #stijltje

2 likes

Een mooie Day-Date verdient een alligator en geen kroko…toch? :nerd_face:

en Matte. Geen vuile glossy voorhuid-leer look.

5 likes

Ik moet ff een betere foto maken maar mijn jaren zeventig goldcap Grand Quartz heeft een kroko van “minott uhrenband center” .
https://eu1.dh-cdn.net/uploads/db9961/original/3X/0/f/0fc0141491d58a8821f0261d1ac5325a0b005adc.jpg

https://www.ebay.de/str/minottuhrenarmbandspezialist

Ff wat foto’s gemaakt.
20190528_203823~220190528_203813~220190528_203835~2

2 likes

Komt dit zonder problemen Europa binnen?

Tja Han, ik ben bang dat je dat wel kan vergeten.

Ik heb zelf overigens ook wel een horloge met een kroko-band. Dus ik probeer je niet de les te lezen.
Maar als je het echt zeker wil weten dat het dier goed behandeld is zou ik een levende krokodil aanschaffen.
Deze zijn gewoon te koop in Scheveningen. D.w.z. een paar jaar geleden hadden ze er nog kaaimannen te koop. Wellicht is de wet intussen aangepast.
Succes met je zoektocht of met het vertroetelen van je eigen kaaiman.

2 likes

Oefff, toch wel 2nd thoughts over :crocodile: banden na 't zien van die video…

1 like

En die neem je uiteindelijk mee naar de lokale slager?

Die slaat Ko dan voor je dood en maakt er een mooi bandje van. :wink:

5 likes

Drie keer raden waar Ko de afkorting van is?

1 like

Nu het toch over Ko gaat…

Hij heeft erg fraaie bandjes voor Stefan gemaakt, vind ik persoonlijk veel mooier dan croco:

image

Foto natuurlijk door onze Malu

(Wellicht wel wat druk icm linen ben ik bang)

In de topictitel staat krokodillen lederen banden.

Maar Teju of Lizard wordt vaak over het hoofd gezien.

Vind ik persoonlijk ook wel mooi staan op een DD.

Paar plaatjes voor de leuk, wie weet vind je t wat.


image

4 likes