Advertentie plaatsen?

Dat is vast wel wat…

Uhm…nee hoor. Tegenwoordig zie ik met regelmaat een “lid” advertenties plaatsen.

Ah dan is dat toch weer veranderd. Ik hou het allemaal niet meer bij op mijn oude dag. :cry:

Ik ook niet…snap niks meer van de regels :thinking:

1 like
2 likes

Ouwe lullen moeten onze pensioenen betalen en onze gezondheidszorg. Oh wacht. Dat was andersom. :laughing:

1 like

En waar moet dat naar toe met de normen en waarden! :confounded:

En dan ben jij nog jong met je 1973.

2 likes

Dank je ( toen kocht ik mijn eerste horloge):sweat:

1 like

Wel een beetje of-topic: Om eerlijk te zijn kwam het allemaal wat vreemd op mij over. Je komt op een forum en vervolgens wordt je meteen de mond gesnoerd omdat je eerst allerlei statussen moet behalen waarover je niemand wat kunt vragen. Account wordt ineens geblokkeerd totdat een moderator hem weer vrijgeeft zonder dat iemand je verteld wat hier de reden van is. Nog nooit zo on-gastvrij behandeld als nieuweling.

Nu vind ik het al wat draaglijker geworden. Zal wel iets te maken hebben met ‘de tijd nemen’ maar duurt allemaal erg lang zonder dat je snapt waarom…

1 like

De regels zijn gewoon terug te vinden op de site als je daar even naar zoekt.

Er worden meerdere keren per week dit soort topics geopend, leden worden daar op den duur een beetje moe van denk ik. Ook die topics zijn overigens allemaal terug te vinden op de site.

@strui901

Beste Rob. Volgens mij is het zo dat als je lid wil worden van een groep met een gemeenschappelijke hobby (of wat dan ook) dat je je dan eerst verdiept in wat de algemene regels en omgangsvormen zijn. Die staan overal op het forum. En ergens komen binnen vallen met is heb iets te verkopen is hier niet de bedoeling. Investeer wat tijd en probeer wat te leren mbt horloges. Dit is immers geen markplaats.

3 likes

Houd vol. Het is in het begin even wennen maar je komt er vlot genoeg doorheen. Kostte mij in het begin ook wat moeite maar goed ik ben dan ook een ouwe lul :joy:

1 like

@ Jurgen: daar heb je helemaal gelijk in. Ik doe mijn best en lees hier erg leuke dingen.
Ben dit gewoon niet gewend op andere fora…

Wanneer gaan we weer over klokjes praten? :slight_smile:

2 likes

Begonnen wij ons HF kameraadschap niet met een geintje over het doorverkopen van een Inox? :joy: Zo zie je maar @strui901, tussen dit enthousiaste geteisem kun je prima landen. :+1:

1 like

Toen jij als puber nog aan je slurf zat te sleuren en naar de donshaartjes van je buurmeisje zat te gluren werkte ik me al in het zweet om de rijksbegroting rond te krijgen!!!
Nou ja, zweet.:yum:

6 likes

En nu in een tijdens de jubeljaren afbetaald huis op je 55e met een eindloon pensioen het geld opzuipen van de jongeren. Mooi man. :laughing:

2 likes

Dat is helemaal correct inderdaad Ide…de Inox :joy: Het kan gek lopen hier op HF maar het is er buitengewoon goed vertoeven :thumbsup:

1 like
3 likes

…mooi nr! Doet mij altijd denken aan de bar scène in the Deerhunter…maar enfin, wordt teveel off topic :wink:

Nog maar even inhaken op de discussie tussen jou en Ide dan maar :joy: