Advies aankoop

Zeker prachtig wat is de prijs van dit horloge ? Volgens mij boven budget.

http://www.chrono24.nl/tagheuer/carrera-calibre-5-automatic--id5523123.htm

1 like

Voila!

https://www.chrono24.com/nl/tagheuer/carrera-automatic-calibre-5--id5054284.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR&utm_medium=app&utm_source=ios-app&utm_campaign=sharing

Edit: Excuus voor de mosterd na de maaltijd. Ik zou voor de suggestie van @zulu hierboven gaan. Da’s een betrouwbare verkoper. :thumbsup:

1 like

Tjeemig wat vermoeiend .
Ik ga met vakantie !!!. Ben d’r klaar mee.
Toet & le dookie.

.
.
Elf.

2 likes

Balls zijn leuk (no homo), verder kan ik de Oris aquis ook van harte aanbevelen, her en der met korting omdat er een nieuw model is.

2 likes

Snkl43.
Houd je nog wat over ook.

Ik vind dat je trouwens wel erg gericht zoekt. Daarmee sluit je zoveel opties buiten.

Al is een ‘tijdloos’ horloge misschien wel erg lastig te vinden!

3 likes

True, de nieuwe toekomstige vintage uitzoeken.
Wie wilt dat nou niet?

Seiko SARX033/035. Voor iets meer dan 800e de jouwe en oprecht het eerste horloge waaraan ik dacht bij je criteria. Slagje chiquer dan de Tag.

Zou ook zeker even bij Stowa en Meistersinger kijken!

Hamilton X WInd (44mm)

2 likes

Niet flauw doen: het is reeds aangepast
:wink:

Zoals als eerder genoemd
De Conquest :

€1020,-

Toch liever iets sportiever
De HydroConquest :

€1070,-

Verkrijgbaar in 3 kleuren.

De zoektocht is voorbij :smile::+1:

3 likes

Sinn 104

En neem gewoon de Ginault Ocean Rover tweede hands van dit forum and call it a day

Dan heb je er twee voor je centen

1 like

Seiko SARX033 en 35. 40.5mm, 11.5mm dik, 100m WR, DiaShield coating, dus krasvast. Weliswaar een tikkeltje klassieker dan sportief, maar met stalen bracelet voor 900 Euro te importeren.

Andere keus is dit:

Archimede Outdoor Protect: 39mm, 200m WR, geharde coating op zowel de bracelet als het horloge, voor 880 Euro.

Dan nog dit:

MĂŒhle GlashĂŒtte Terranaut III Trail, 100m WR, 40x10mm, Op een Lumpy/Engineer bracelet te vinden voor 1200 Euro bij Montredo. Neigt meer naar sportief dan klassiek, dus dan heb je het spectrum.

2 likes

Dat Tritium is morsdood over 30 jaar.

1 like

Die Muhle Terranaut zou ik het wel 30 jaar mee kunnen uit houden.
Dus TS @dekroon , dit is uw keuze:

MĂŒhle GlashĂŒtte Terranaut III Trail, 100m WR, 40x10mm, Op een Lumpy/Engineer bracelet te vinden voor 1200 Euro bij Montredo. Neigt meer naar sportief dan klassiek, dus dan heb je het spectrum.

@Fate_Amenable_To_Change geheel met u eens dit maal :+1:
De Terranaut is een hele mooie ‘under the radar’ klassieker.

Sportief/klassiek toch?
Vintage style duiker dus!

Diver 65 van Oris.
Sportiek maar toch klassiek kwa look. Geen dresser look, maar dat kan ik moeilijk sportief noemen

1 like

Seiko SARX035 (zwart) of SARX033 (wit met blauwe wijzers). Schitterend en rond de 800€ nieuw.

2 likes

Ik kan de Sarx033 die hierboven meerdere malen wordt genoemd in ieder geval van harte aanbevelen.

En ik denk ook wel redelijk tijdloos, dus over 30 jaar denk ik ook nog wel interessant.(koffiedik kijken 2.0 :upside_down:)

3 likes

Wat vinden jullie van deze

1 like