De Polar is inderdaad dan 'n mooie aanvulling en een echte duiker heb je dus al. Snap je behoefte aan variatie maar van Omega kun je dan (op termijn) misschien weer ander type horloge kopen, zoals een meer ‘dressy’ Aqua Terra.
Succes!
De Polar is inderdaad dan 'n mooie aanvulling en een echte duiker heb je dus al. Snap je behoefte aan variatie maar van Omega kun je dan (op termijn) misschien weer ander type horloge kopen, zoals een meer ‘dressy’ Aqua Terra.
Succes!
Nee. Rook te weinig.
Misschien omdat het horloge op de foto een 46mm is ? (datumvenster op 6 ipv op 3)
Je hebt helemaal gelijk, scherp gezien maar ja, jij kent ze beide goed natuurlijk
Ik denk er nog met weemoed aan terug. Het mesh vond ik prachtig maar niet fijn dus misschien komt er nog wel 1 terug, maar dan op leer.
Van dit lijstje zou mijn voorkeur ook wel uitgaan naar de Tudor Pelagos ETA.
Als het ultimate tool watch mag zijn, zonder desk allures, gaat er niets boven U-boot staal.
Iedereen onwijs bedankt voor het meedenken en doen van andere suggesties.
Ik heb inmiddels een kortere shortlist.
Het zal gaan tussen een Explorer II Polar en een Planet Ocean 42mm.
De Tudor lijkt me mooi, maar hij legt het af tegen de twee andere. De 39,5 mm is gewoon te duur nu en ook niet beschikbaar in tweedehands.
Nu goed de markten in de gaten houden…
Da’s een nette afmelding… Ik betreur je keuze, maar waardeer de wijze waarop je 'm communiceert ten zeerste.
Case closed!
Is dus geen duiker, maar wel gaaf. Zonder doos en papieren want dat kon ik niet betalen , maar met tritium.
Slechte foto want ik zit in de trein. Zal eens proberen om de lichte verkleuring in beeld te brengen.
Sticker is er nog op. Dat is ook best gaaf.
Nauwelijks rek op de band
Lume shot, geen twijfel over mogelijk dat de wijzers ook tritium zijn.
Prachtig.
Schitterende klok! Heel veel plezier gewenst!