Advies gevraagd: automaat met lichte wijzerplaat

Dress/diver/pilot look? Datum/niet? Geborsteld of gepolijst? Indexen of cijfers?

Kan wel gewoon wat roepen (SARX033/035, Tissot Ballade Powermatic 80) maar heb geen idee of dat ook maar enigszins is wat je bedoelt.

Seiko SARY081? Ongeveer ā‚¬550 na importheffing.
Mooie lichtblauwe dial!

4 likes

Ik ben normaal gesproken geen Seiko fan, maar deze is wel erg gaaf!

1 like

6 likes

Die IntraMatic is mooi!

Oris Classic

2 likes
1 like

Inderdaad. Heb zelf de bovenste maar had persoonlijk liever de intra matic gehad.

1 like

https://youtu.be/4rUHP7iT-V0

Ik heb zo eentje die weg mag.
Nieuwstaat met box & papers.

Even weer onder de aandacht. Ik heb nog geen horloge met lichte wijzerplaat aangeschaft aangezien ik nog geen geschikte heb gevonden. Wie o wie heeft er nog een mooie suggestie?

Misschien een Lesbois & Co Avantgard iets voor tegen een redelijke prijs.

1 like

Ik overweeg deze Tissot Couturier automaat chrono. Iemand ervaring mee?

Jean Richard misschien iets

1 like

Het is ook nog steeds niet goed duidelijk wat je nu precies wil. Er zijn prachtige modellen voorbij gekomen maar dat was het voor jou dus niet. Dus als je iets specifieker zou kunnen zijn worden de suggesties misschien ook wat meer in jouw straatje.

In ieder geval succes nog met de zoektocht.

1 like

Qua naam wel toepasselijkā€¦

Dank je. Tja als ik precies wist wat ik wilde, hoefde ik dit draadje ook niet te starten. Ik heb echt al verschillende opties bekeken, maar nog niet ā€˜de wareā€™ gevonden. Op de een of andere manier vind ik het makkelijker om een voor mij passend horloge met donkere wijzerplaat te vinden. Alleen zwarte of blauwe platen wordt ook een beetje saaiā€¦

Mijn wensen tot zo ver zijn: lichte wijzerplaat, automaat; 40 - 43 mm zonder kroon; eerder sportief dan dressy; geen duiker; chrono mag, maar niet te uitgesproken. Budget ā‚¬ 1000 (mag ook tweedehands prijs zijn).

Misschien is dit wat. Als je de 2e hands markt in de gaten houdt zit je net boven budget soms.

Longines Flagship heritage chronograph

3 likes

Haha ja idd. Dan weet je waar je voor moet gaanšŸ˜‰

Deze niet toevallig iets voor jou? :wink:

1 like

Wel even zoeken want niet in Europa geleverd.

1 like