Advies gevraagd - wat te kopen

Schate het budget al ruim in :see_no_evil::see_no_evil:

2 likes

Tip is Timex

1 like

Die tikfout heb je gewoon expres niet gecorrigeerd. Maarreh… zonder foto is het nooit gebeurd, natuurlijk. :slight_smile:

Even serieus: Ik denk dat je gewoon een G-shock moet kopen. Voor 150 ballen ga je geen fatsoenlijke chronograaf vinden die ook nog eens waterdicht is, buiten de G-shocks om.

Waterpolo… jaren gedaan. Ik word moe als ik er aan terug denk.

Pak dan een goedkopere die niet dat rare PanAm logo heeft.

50m WR is niet heel veel, maar zou een polo-zwembad moeten overleven. Alleen dat mineraalglas… waterpolo spelers kennende zou ik een G-shock pakken.

2 likes

Absoluut een aanrader:

En als hij goed genoeg is voor de special forces-duikers zal hij waterpolo ook wel overleven denk ik :sweat_smile:

Extra leuk is dat dit een uitvoering is die in alleen Japan geleverd wordt, je zult dus niet vaak een tweede tegenkomen.

2 likes

Naast de al geadviseerde 5610U, zou je ook nog naar de GW-B5600 serie kunnen kijken.

Ook binnen budget, maar naast solar en radiosync ook voorzien van bluetooth voor eenvoudig instellen via je smartphone (en meteen backup voor tijdsynchronisatie als je buiten bereik van radiozenders bent).

3 likes

Jep G-shock :wink:

Belangrijke tip die ik vergeten was en nog niet expliciet genoemd is: als 't effe kan; saffier glas. Dat is echt zoveel beter dan mineraal!
En 10 bar / 100 m waterdicht.
Beide moet kunnen binnen budget.

Dank voor de tips allemaal! Aan vrouwlief doorgegeven, ik ga me semi laten verrassen:-)

1 like

Ja een quartz nep Daytona…

Heeft geen stopwatch.

Ja voor een echie moet hij even door sparen :see_no_evil:

Het is hier niet bon ton, maar met dat budget en jouw wensen zou ik naar Pulsar kijken. Prima prijs/kwaliteitverhouding en genoeg chronografen te vinden die aan al jouw eisen voldoen.

1 like

G shock casio oak is echt gaaf

1 like

Absoluut, ik heb er ook één. Maar het digitale display is wel klein voor gebruik als stopwatch. In dit geval zou ik toch voor de digitale G-Shock gaan.

1 like