Advies van de beste forumleden Ik ben op zoek naar een horloge voor dagelijks gebruik; casual. Het liefst met een diameter van 35-40mm. Kleur zilver of zwart en metaal/stalen band. Quartz, automatisch of opwind heb ik niet echt een voorkeur voor. Ik dacht zelf aan merken als Tissot, Bulova en Hamilton. Die vallen natuurlijk niet allemaal in deze prijsklasse, maar weet iemand wel wat interessants binnen dit budget. Tweedehands kan ook altijd, verder ben ik snel geneigd naar Zwitserse uurwerken. Bedankt!
Seiko 5
Seiko 5 bij monsterwatches.
Doorsparen voor de merken die je zelf opnoemt.
https://www.amazon.nl/dp/B0848K65K5/ref=cm_sw_r_cp_apa_fabc_7GO0Fb53FAPSB?_encoding=UTF8&psc=1
176 euro en klaar is Kees! Prachtig horloge!
Is dit iets voor je? Hij is 42mm, maar heeft een lug tot lug van 47/48mm en is vrij plat:
Persoonlijk vind ik dit een mooi horloge van Tissot. Tweedehands wel te verkrijgen en anders doorsparen.
Bedankt, ik hou hem in gedachten. Tof horloge
Genoeg te vinden in het blauwe gedeelte, regelmatig even kijken wat er zoal (voor)bij komt. Genoemde Edox is een mooi voorbeeld. Fraai, Zwitsers en bijna nieuw met ‘de kop eraf’. Good luck!
Toch maar even goed nadenken over de Seiko van @ Jason_Nash hierboven. Ook ik zeg.,prachthorloge. Ongeveer dezelfde in het zwart €199,00
Ja had verwacht dat hij binnen 5 minuten verkocht zou zijn. Hij is praktisch nieuw. Er zit geen 1 kras op.
Met Seiko maak je zeker en vast geen miskoop.
Enig idee waar zo’n SNKH63K1 te koop is?
@Bobvwr Zoals je ziet, voor je budget heb je ruime keuze in Aziaten. Voor een Zwitser iets dieper in de buidel tasten, een mooie jong gebruikte (doe een leuk bod op die van @Batossai) op de kop tikken of goed zoeken in aanbiedingen.
Bij Tissot:
Met een beetje korting bij een juwelier/webshop komt deze wellicht ook binnen handbereik.
Heeft iemand al Seiko 5 voorgesteld?
Kwam deze tegen. Mooie klok met 2 banden. Leuk om af te wisselen.