Advies over nog één horloge

6 likes

Alleen jammer van de faux patina, zonder was hij ook kleurrijk genoeg geweest. Maar verder echt een van de mooiste releases van 2021 voor mij!

1 like

Hmmm. Wel een icoontje, maar toch niet mijn ding. Ik blijf het meer iets voor een dame vinden (in een kleinere maat dan).

1 like

De zenith vind ik heel cool, al zou ik zelf voor de 38mm zijn gegaan.

3 likes

Pfff. Poging 2.

25 likes

Deze!

Mooie moderne tegenhanger voor de Omega chrono die je al in de collectie hebt ook :ok_hand:

3 likes

Gaaf. Maar geprobeerd een teveel oppervlak op mijn pols vond ik, als je begrijpt wat ik bedoel.

1 like

Ja, die snap ik wel.

1 like

De echt sportieve horloges zie ik altijd heel snel weer vertrekken (sub, speedmaster, GS,…)
Misschien is dit iets voor u?

2 likes

Ik vind hem super (@illewoare) . Maar alleen verkrijgbaar bij de Zenith Boutique (Parijs is de eerste) en online. Maar online wordt er niet internationaal verzonden.

Zo’n hekel aan als je als het je als potentiële koper zo moeilijk wordt gemaakt.

2 likes

Tsja, mijn merk, maar deze vind ik net niet mooi genoeg om te hebben.

1 like

Weekendje Parijs eraan vast. Vrouwtje ook weer blij :slightly_smiling_face:

3 likes

6 likes

Dan heb je er gelijk geen zin meer in inderdaad. En de manufacture editie was dan wel weer online beschikbaar als ik het goed heb, terwijl die eigenlijk enkel voor de bezoekers bedoeld was.

De A384 vind ik wat hard met die zwarte subdials en de A385 is dan weer wat aparter…

Iets anders dan! Keuze genoeg gelukkig :slight_smile:

1 like

Wel eens ja. De 385 vind ik te pseudo retro. De 384 inderdaad wat harder met drie keer zwart. Maar die staat toch zeker op de lijst.

1 like

Gaaf spul. Maar als het <10k moet zijn dan ligt 1 van deze meer voor de hand:

afbeelding

3 likes

Drukjes wel…

Wat dacht je hiervan? Met een beetje pingelen moet je dit toch rond het budget kunnen krijgen

Staat ook goed op de wat minder sportieve pols

3 likes

Eens hoor. Maar toch wel gaaf. En een LUC itt de alpine eagle. Ik ga dit draadje met belangstelling volgen. Ik heb het idee dat ik deze categorie in beeld heb maar wellicht word ik verrast.

2 likes

Mag ik vragen wat er met de Panerai is gebeurd?

Uiteraard ook een advies.

Veel succes en plezier met de zoektocht.

1 like