Ik ben Breitling nog niet tegengekomen.
Tweedehands kan je ook eens kijken naar de Bombardier BB01. Vind ik zelf een heele mooie, en met zijn ETA 2824-2 plus Dubois Dépraz chronograafmodule en een inner bezel ring zeker ook een leuk stukje techniek:
Poeh wat een keus :). Ik zie nu merken waar ik nog nooit van gehoord heb. Bedankt iedereen!
Oris heeft trouwens ook wel aardige…
Inderdaad, Oris, maar ook Alpina en Tourby zijn niet genoemd.
+10!
Misschien ook eens bij Zeno kijken?
Ik zeg, check SINN
Een ( zo niet de ) echte pilot chrono.:~
Zijn ooit begonnen als cockpit instrumentbouwers.
Grt.
Als je over je budget kunt gaan, zoek naar een gebruikte IWC. Prachtige geschiedenis. Ik had onderstaande, heb hem helaas verkocht. Als ik nu een mooie Mk XV of Mk XVI zou tegenkomen, wie weet. De nieuwste MK XVII is verschrikkelijk.
http://s128.photobucket.com/user/marijn_album/media/iwc-markVI.jpg.html
En dan is het jammer dat de P1lot One al uitverkocht is
Scudo Schreef:
En dan is het jammer dat de P1lot One al
uitverkocht is
Hij was niet uitverkocht. Er was genoeg ruimte voor meer. Hij is alleen te laat met aanmelden. Flink te laat, aangezien ie aanstaande zondag gereleased zal worden
En dus voor TS uitverkocht
Scudo Schreef:
En dus voor TS uitverkocht
Das waar.
'k zou natuurlijk altijd een "Bespoke"flieger kunnen bouwen… maar die komt waarschijnlijk als het een enkelstuks betreft wel dik boveh budget uit…
en bij twee?
Misschien is de Sinn 856 UTC iets voor je. Is 40 m’n in diameters en is mooi op leer en stalen band. Ik heb er 1 te koop en komt morgen op de site in het verkoop gedeelte.
Stowa flieger no logo of een sinn 656 of 556 zou mijn keuze zijn.
Nog niemand over gehoord, maar als je 't budget nog wat kunt rekken (lees: iets langer doorsparen), dan moet je ook eens naar Bell & Ross kijken. Echt prachtige horloges met een unieke uitstraling, veelal fliegers.
Misschien niet een heel erg voor de hand liggende keuze qua pilots maar Citizen maakt ze ook: http://www.citizenwatch.nl/nl-NL/Products/Promaster/Sky
Mijn Promaster bevalt mij erg goed!