Advies voor goud(kleurig) horloge?

2 likes

Begrijp ik!

Je hebt een gold capped (beter dan zo’n nep laagje imo) c-shape connie al voor een heel leuk prijsje! En het zijn absoluut bandensletten, ook mooi meegenomen :wink:

1 like

Of, iets helemaal anders…

1 like

Vind deze wel erg mooi…

3 likes

Bof… da’s wel een heel erg “Chinese”. Beetje een pie pan met de Zenith ster onderaan geplakt. Maar lelijk niet, dat klopt wel.

1 like

Die ster is niet van Zenith maar van Omega. Is de ster die ook op de Omega Constellation staat.

2 likes

2 likes

Het logo verpest 'm voor mij. En de maat trouwens, want deze is 38,5mm en zou 35mm moeten zijn :slight_smile:

Hm goed dat je dat zegt. Ik ben ook echt wel liefhebber van hun designs, maar dit zijn de dingen waar je vaak pas achter komt als je ze zelf hebt gepast.

Benieuwd waar je keuze op gaat vallen!

1 like

Zou lekker deze voor een habbekrats oppikken uit het blauw.

Oeps plugje sorry. Ik zou voor een gouden/goudkleurige vintage Omega Geneve gaan. Dan zit je altijd goed. Succes met de zoektocht.

3 likes

Ik zou hier dan maar even kijken

1 like

Een gouden raad van tante Kaat: PVD is niet Ok, ga niet voor fout goud, maar liever voor een golden oldie.

3 likes

Misschien nier helemaal een dresser. Maar, ik ben er van overtuigd dat je met een overhemd een sportieve, maar classy look krijgt. Zeker als je er nog een leren band op zet.

https://www.midowatches.com/en/multifort-tv-big-date-m0495263729100.html

1 like

Als het om de gouden uitstraling gaat:

ook al vinkt die een paar van de boxjes niet aan.

6 likes

Zelf hier erg van gecharmeerd van.
Jack Mason uit Texas.
Niet mijn horloge, maar wat vind ik hem tof.

Dun, handopwinder, 38 mm, binnen het budget
Alleen die dial hè. Die is niet

Maar eigenlijk veel mooier dan die vier opties :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Even je titel aangepast. Ik vermoed dat je dit bedoelde. :slight_smile:

1 like

Kijk ook eens bij Arcange

1 like

5 likes

Vers van de pers. Ruim onder budget. En het Mecaquartz uurwerk heeft weliswaar een batterij maar geen secondewijzer (tenzij je de chrono meetelt maar die tikt bij de selecte gelegenheden dat je die gebruikt met meer dan 1Hz). Los van de techniek en of je warm wordt van het merk: wat een plaatje :star_struck:

3 likes

Kwam ook deze toevallig tegen op Ali bij het zoeken naar een case voor een Miyota 9039. Ziet er op de foto’s leuk uit inderdaad!

Nee? Waarom niet? Ik heb nog nooit een PVD gecoate kast gehad dus nul ervaring mee.

Vind ik tof maar een stukkie te groot voor wat ik voor ogen heb!

Anders ik wel, heel tof! Thanks voor de suggestie, ik ga er naar kijken. Vintage looks zonder vintage gedoe trekt me wel

Hier voor geld hetzelfde als voor de suggestie van @Tom88 hierboven! Heel tof, thanks voor de tip!

Haha klopt Peter, dit staat beter zo. Thanks :crazy_face:

Het gebrek aan secondewijzer maakt het inderdaad een stuk minder merkbaar maar heb geen idee of het gebrek aan “romantiek” van een echt mechanisch uurwerk me zou gaan storen. Los daarvan echt een prachtig horloge. thanks!

3 likes