Affordable wristtime!?

Voor het betere zon-en zandwerk :smile:

8 likes

Ja, zo typerend voor deze horloges.
Ik snap dat niet iedereen het mooi vindt, maar ik hou er van.

1 like

Het is ook een beetje afhankelijk van het totale ontwerp. In jouw geval, met een vrij drukke dail, staat het enorm goed :grin::+1:t3:

1 like

DIe heb ik ook 1. Vet ding.

1 like

Seiko SNK381, betaalbaar, mijn eerste automaat, lume waar je U tegen zegt en nog steeds een plezierig ding om te dragen.
Some say; de mooiste Seiko 5! (maar zelf weet ik 't nog zo net niet… :blush:)

6 likes

Die is wel wat te fors voor je pols volgens mij. Of valt het in het echt mee?

1 like

Klopt is echt op het randje voor me normaal zit ik rond de 39-40mm. Misschien ook door de hoek van de foto.
Hier een ander voorbeeld

3 likes

Hoeveel is deze dan? Mijn range is ook 39-40mm. Dacht dat deze wel meeviel qua formaat, maar niet dus? :wink:

1 like

bij mij ook 39-40mm haha

1 like

Lijkt hier al een stuk beter om eerlijk te zijn. Denk dat de andere foto wat vertekent. Het is net of hij over je pols heen uitsteekt. Op de stand foto zie je dat niet.

1 like

deze is 45 maar ik vind het zelf nog wel meevallen…

is inderdaad door de hoek maar is goed doenbaar :smile:

1 like

Sweetspot😎

1 like

Mijn twee lievelingshorloges zijn 39 en 40mm respectievelijk.

40:

39:

3 likes

komt waarschijnlijk door de korte lugs van de casioak

1 like

Helemaal gelijk in anders was het no go geweest vrees ik

en wat voor een horloges :star_struck: mooi man!

1 like

Grote voordeel van de casioak is dat de band erg flexibel is, en in tegenstelling tot de square G’s er geen overhangende ‘endlink’ is. Het horloge is dus eigenlijk vooral ‘head’ op je pols, de band gaat bijna direct naar beneden.

Ik kan m goed hebben., terwijl ik ook niet groter ga dan 48mm lug to lug.

1 like

scheelt trouwens ook wel veel dat het een black dial is, als je die in het wit had zou hij er veeeel te groot uit zien

2 likes

Ik heb een 5610 GShock en die is echt top. Voelt ook niet zo groot. Is mijn enige horloge van meer dan 40mm.

1 like