Indien je december 2018 bedoelt, zou ik eens even de boel rustig laten bezinken, we zijn n.b. een paar weken verder. Een datumfunctie is geen harde reden zou ik zo zeggen, dat kun je op elk beeldschermpje wel zien. En kennelijk ben je juist voor deze plaat gegaan.
Dus voorlopig zeker houden
Ondanks dat hij gepolijst is
Je foto’s worden steeds beter
Datejust kopen! Ben persoonlijk een heel grote fan van 36mm kasten, passen perfect met voldoende presence
en waar is het nu uiteindelijk misgegaan?
Er is niets mis gegaan.
Vind mijn Air-king prachtig.
Maar mis toch de datum functie een beetje.
Vind de loup echt bij rolex horen.
Vandaar mijn twijfel.
Sorry @W, maar ik moet die oude man een handje helpen…
No date is altijd beter.
Houden dus
Je weet de datum toch nog wel zelf te produceren Jouw Airking is een prachtig horloge, ik zou hem houden. Maar ja, een mooie DJ is ook niet mis.
Ik vermoed dat je best een goede prijs kunt krijgen voor jouw AK-set als je een DJ in topconditie terug koopt. Full service en met band met weinig rek, dat is wel een voorwaarde. Dan moet er misschien toch nog wel een bedragje worden bij-geschokt. Aan jou de keuze
Een bedenking bij deze poll : de roze dial van je Airking zorgt voor meer DJ stemmen.
Het overwegen waard : een andere dial kopen en plaatsen. De roze dial zeker houden.
Ondanks de roze dial wint de Air-king het in de tweede poll gemakkelijk van de DJ (…de poll waarin gespecificeerd werd dat het om een smooth bezel / oyster band DJ gaat).
Persoonlijk vind ik de roze plaat wel cool. Iets lastiger te combineren, maar dat geldt ook wel voor een groene plaat bijvoorbeeld.
Die éne in bedoel je…?
Het is sneller gegaan dan verwacht.
Heb een deal gesloten.
Mijn Air-king ingeruild op een volledig gereviseerde Datejust met blauwe plaat. 16030
Ga hem vanmiddag ophalen.
Foto’s volgen dan.
Het idee zit al in je hoofd… dus geef je er maar aan overik zou het overigens ook doen.
Gefeliciteerd. Ik ben benieuwd naar de foto’s.
Super gave klok
Die laatst op hf stond? Leuk hoor.
Zo dat heb je snel gedaan!
Hoewel ik die andere ook echt heel erg mooi vond, is de NA net iets beter draagbaar door het blauw denk ik, goede keuze
Heb verkeerd gestemd: ik bedoel houden. Mooi modern met lekkere kleur.