uiteraard gecondoleerd aan de famillie.
Het is toch zo dat ajan al een tijdje terug last had van kanker ? heeft dit ermee te maken of is het iets anders dat hem overkomen is. Iig zwaar genoeg voor de famillie.
sterkte.
uiteraard gecondoleerd aan de famillie.
Het is toch zo dat ajan al een tijdje terug last had van kanker ? heeft dit ermee te maken of is het iets anders dat hem overkomen is. Iig zwaar genoeg voor de famillie.
sterkte.
Wij als horloge-liefhebbers zijn vaak met de “tijd” bezig.
Helaas hebben we op de echte tijd geen vat.
Veel sterkte en kracht toegewenst.
Rob
Hier een foto van Ajan’s Omega met onderschrift van Ajan uit een oud topic.

[i]Horloge, Titanium/goud is dacht ik van 1987. Hiermee is mijn horloge tik begonnen. Ik zag hem in een tijdschrift toen ik per KLM onderweg was naar Zweden. Was er helemaal weg van tot ik de prijs zag (toen ongeveer 3000 gulden). Later er toch een gekocht met 75% korting toen het model eruit was. Je ziet ze op E bay nog we eens langskomen.
Groet
ajan[/i]
familie en vrienden gecondoleerd met het verlies van Ajan.
Mvg
De klok staat stil, maar de tijd gaat door…
Een gewaardeerd forumlid en vooral de mens Ajan is niet meer.
Ik wens de familie en alle naasten, vrienden en kennissen heel veel sterkte toe.
Robbert
mijn medeleven gaat uit naar de nabestaanden van Ajan.
We zullen hem missen. Je beseft nu weer wat echt kostbaar is…
groet,
Arno.
Bij deze wil ik mijn steun betuigen aan zijn familie en vrienden.
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!
Requiescat In Pace.
En heel veel sterkte voor de nabestaanden. Dit soort berichten brengen tranen in de ogen.
Ik kreeg er een brok in mijn keel van. Door een PB ontving ik het nare nieuws eerder, maakte me bewust van hoe belangrijk het is om het leven echt te leven.
Nabestaanden van Ajan, heel erg veel sterkte en kracht toegewenst!
Rob