Albert_Neri

Metalen bracelet gekocht van @Albert_Neri . Supersnelle afwikkeling, zelfde dag nog binnen gekregen. Aanrader! :+1: :+1:

Horloge dat ik eens heb verkocht weer in mijn bezit, maar onder een ander limited nummer. Bedankt voor de deal @Albert_Neri. Erg tevreden :ok_hand:t5:

1 like

Na een korte onderhandeling, op vlotte wijze de transactie met @Albert_Neri kunnen afronden, waarbij ik als verkoper een horloge heb aangeboden.

Door snel handelen en het voldoen van de verplichtingen is het een kwestie van slechts tientallen minuten geweest voordat alles rond was.

Voor mij een zeer prettige ervaring en wat mij betreft voor herhaling vatbaar! :+1:

Een aantal weken terug een drietal NATO straps gekocht van @Albert_Neri

Goed contact, snelle verzending en er prettig zakendoen. Al met al: dik tevreden!

@Albert_Neri is een hele fijner koper. Snelle reacties, gelijk het geld overgemaakt en een fijne deal gehad. Aanrader!

Horloge overgenomen van @Albert_Neri

Vlotte deal, prettig contact, goed verpakt en beter als beschreven. Van Harte aanbevolen!

1 like

Horloge overgenomen @Albert_Neri
Fijne forumgenoot: prima communicatie, super snelle en adequate verzending en horloge conform de beschrijving.
Albert_Neri en HF weer bedankt voor deze mooie deal !

1 like

Gisteren een mooie Seiko van Albert mogen kopen en vandaag al gearriveerd! Goede communicatie en verzending. Zeer tevreden!

1 like

Gisteren een mooie Seiko ontvangen. Horloge was zoals omschreven en een snelle verzending.
Albert_Neri hartstikke bedankt daarvoor.

1 like

SNK aan @Albert_Neri verkocht. Lekker snelle deal. Daar hou ik van!

1 like

Net een mooie stalen band voor mijn Citizen NY0040 van @Albert_Neri overgenomen. Snelle en aangename communicatie en vlotte transactie! Verzending duurde langer dan gewoonlijk, maar daar kan Albert natuurlijk niets aan doen :slight_smile:

1 like

@Albert_Neri heeft een stel bandjes van me overgenomen. Was een positieve ervaring: snelle, vriendelijke communicatie en vlotte betaling. Aanrader dus!

1 like

Leuke Casio geschonken aan @Albert_Neri voor zijn kind, had meteen de verzendkosten overgemaakt :+1:t2:

1 like

Albert heeft een Seiko van mij overgenomen. Fijne communicatie, snelle betaling. Bedankt Albert!

1 like

Aardige, betrouwbare kerel. Graag tot ziens.

1 like

Leuke Bvlgari dresser gekocht van @Albert_Neri. Snel tot een deal gekomen en snel ontvangen. De zorgvuldige en bomb proof verpakking zijn een groot compliment waard!

1 like

Hierbij ook een dikke duim voor @Albert_Neri :+1:

Prettig contact
Goede omschrijving
Vlotte afwikkeling

Aanrader :beers:

1 like

Horloge overgenomen van Albert. Vlotte deal en verzending. Aanrader! :+1:t3:

Horloge verkocht aan @Albert_Neri . Vlotte, fijne communicatie en snelle betaling.

Aanrader :+1:t2: