Alle leden van het HF forum, goed 2016 gewenst

Ook van mijn kant iedereen een gezond en gelukkig 2016 gewenst!

1 like

Beste wensen iedereen!

En een gezond en gelukkig 2016

Met wat leuke horloges :smile:

Grtz!

1 like

Beste wensen!

1 like

De beste wensen allen!

2 likes

Iedereen de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! :grinning:

1 like

Ik wens alle leden een

7 likes

Mensen, ik wens jullie een fijn nieuw jaar! Voor mij is het heel belangrijk dat jullie weten hoe waardevol jullie voor mij zijn. Ik geniet van de mooie momenten met jullie. Jullie zijn te gek! Dit bericht komt uit het hart en is niet een van die copy en paste berichten die iedereen verstuurt, en elk jaar in nieuwe totaal onpersoonlijke whatsapp-groepen worden doorgestuurd! Jullie zijn werkelijk het beste korfbal team dat er bestaat! ik wens jullie een gezond en succesvol 2011! Ik houd van jullie!! Liefs

Elf.

:joy:

16 likes

Iedereen op het forum wens ik het allerbeste toe. Dat we maar gezond mogen blijven (lichamelijk dan, bij een aantal van jullie is het geestelijk denk ik al te laat…) en dat al onze wensen (in ieder geval op horlogegebied) maar mogen uitkomen!!

3 likes

Ook van mij: iedereen een heel goed 2016 gewenst.

Dick

2 likes

Ik sluit me graag bij deze wensen aan. Iedereen een uitstekend 2016!

2 likes

Het beste aan u allen! Gezondheid, geluk en het horloge van je dromen :slight_smile:

1 like

Maak er een mooi jaar van mensen!

1 like

Beste wensen allemaal!

1 like

Allemaal de beste wensen en dat het maar weer een mooi horlogejaar mag worden​:smiley::+1:. Ik blijf in ieder geval genieten van de gezellige verhalen en mooie plaatjes!!!

1 like

Beste wensen en gezondheid in 2016 !!!

1 like

Iedereen een fantastisch 2016 toegewenst! :+1:

Groeten,

Noel.

1 like

Beste wensen iedereen, maak er iets moois van!

Beste wensen en slaap lekker

:joy:

Mooie woorden Duco👍🏼 ik sluit mij daar volledig bij aan!

1 like