Alle leden van het HF forum, goed 2016 gewenst

Beste wensen voor iedereen!!

Allemaal de beste wensen voor 2016 !

Tenzij je natuurlijk een “knobbel van formaat” hebt :grimacing:

1 like

Ook vanuit het Noorden wens ik alle forumleden een voorspoedig, maar vooral gezond 2016 toe.

Met vriendelijke groet,
Inca

1 like

De beste wensen voor iedereen!

Allen een gezond nieuwjaar gewenst :+1:

1 like

Mijn beste,

Ga zorgvuldig om met alles en iedereen wat je is toevertrouwd,
zodat je een leven in de juiste maat kunt leiden!!
Vrede & alle goeds.:four_leaf_clover:

3 likes

De beste wensen iedereen.

Iedereen een heel gezond, gelukkig en voorspoedig 2016. Ook wil ik graag aanhaken bij wat @watchup heeft gezegd:

Ik ben hier mensen tegengekomen, die hun hart op precies de juiste plaats hebben. Natuurlijk, er zijn een paar zelfzuchtige types hier die niet aan een ander denken, maar ik ben afgelopen jaren een paar mensen tegengekomen, die geheel en al belangeloos een mede liefhebber zo super gematst hebben, dat hun horlogehobby ineens niet alleen nog maar draait om wat je kunt bekostigen! In 2014 iemand, die een aantal horloges kosteloos voor me heeft gerepareerd, van het terug opzetten van wijzers tot het volledig herstellen van een datum wiel (Seikosan! Moest zelfs nog onderdelen van eBay halen om het mogelijk te maken) en afgelopen jaar een man die mij hielp een bezel van een Promaster weer in mooie staat te krijgen (Vierport). Nou is er ook iemand die binnenkort geheel belangeloos iets heel speciaal gaat doen met een horloge en een paar armbanden, maar die wil absoluut niet dat ik zijn naam ga noemen, maar ook hem dank ik bijzonder voor zijn geweldige aanbod!

Laat ik eindigen met een extra wens: dat wij allen ook ons hart op de goede plaats krijgen en belangeloos wat voor een ander doen dit jaar: gelukkig 2016 allemaal! :heart_eyes:

7 likes

2016-happy new year-2016

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ook van mij iedereen een goed en gezond 2016.
Dat we maar ‘bij de tijd’ mogen blijven.

En een leuke quote die ik ergens zag:

Vraag aan iemand, die Ă©Ă©n horloge bezit, de juiste tijd.
En hij zegt het je.
Vraag hetzelfde aan iemand die meer dan Ă©Ă©n horloge bezit, de juiste tijd.
En hij aarzelt want hij is niet zeker van de juiste tijd.

Ook vanuit het zonnige Elburg een voorspoedig en gezond 2016 gewenst.

Beste wensen iedereen, en veel goeds voor komend jaar toegewenst !!

Ook dit jaar zal de tijd weer doortikken, geniet van iedere seconde!

Gelukkig nieuwjaar allen!!

Ik wens iedereen alles wat wenselijk is, maar vooral veel gezondheid want dat is het aller belangrijkste.
Al het andere is mooi meegenomen

Mensen, ik wens jullie alvast een fijne jaarwisseling! Voor mij is het heel belangrijk dat jullie weten hoe waardevol jullie voor mij zijn. Ik geniet van de mooie momenten met jullie. Jullie zijn te gek! Dit bericht komt uit het hart en is niet een van die copy en paste berichten die iedereen verstuurt, en elk jaar in nieuwe totaal onpersoonlijke Forumberichten worden doorgestuurd! Jullie zijn werkelijk het beste korfbal team dat er bestaat! ik wens jullie een gezond en succesvol 2011! Ik houd van jullie!! Liefs van arend

2 likes

Ook vanaf hier, voor eenieder de beste wensen en bovenal een goede gezondheid in 2016.

Een goed en gezond 2016 voor iedereen! :tada:

1 like