Als iemand nog een PO zoekt voor weinig

Dat vind ik persoonlijk geen stijl van Precision Watches. Staat als nieuw? Duidelijk niet dus. Het feit dat ze zeggen dat hij uit 2011 komt terwijl dat dus helemaal niet zo is, vind ik ook absoluut niet netjes. Lekker voorbij laten gaan.

JTrapman Schreef:

Dat vind ik persoonlijk geen stijl van Precision
Watches. Staat als nieuw? Duidelijk niet dus. Het
feit dat ze zeggen dat hij uit 2011 komt terwijl
dat dus helemaal niet zo is, vind ik ook absoluut
niet netjes. Lekker voorbij laten gaan.

Ik ken ze verder niet, maar dit maakt op mij ook geen goede indruk inderdaad. De fout met het jaartal kan ik me voorstellen, al is dat erg slordig als je een horlogehandelaar bent. De beschrijving van de status is echter gewoon tegen beter weten in zeggen dat de staat heel goed is. Ik heb vandaag eens verder op de site gekeken, en het viel me op dat vrijwel alle horloges ‘Als nieuw’ zijn bij hun.

Ik kan me heel goed voorstellen dat het een domper was.
Gezien de prijs was een perfect exemplaar al bijna uitgesloten, maar toch…
In mijn optiek geen goede reclame voor PW.
Bedankt voor het delen van je bevindingen.(tu)

Grt. René

Toen ik belde werd wel aangegeven dat ie wel gebruikssporen had en gedragen was. Gaat mij vooral om de leeftijd en het feit dat de band gewoon aan vervanging toe was. Glansde ook helemaal terwijl ze nieuw stuk matter zijn. Voor die prijs had ik ook geen perfect horloge verwacht maar dit was me net wat te afgedragen.

Vooral jammer dat ik dr 200 kilometer voor heb moeten rijden.

Dat van nieuwstaat viel me ook op. Kijk maar eens naar de lunette van de Blacksteel. Kan aan mij liggen maar volgens mij is op sommige plekken het PVD er gewoon af.