Als je 1 mag kiezen, welke?

Als je dan toch gek gaat, ga dan gek. Dus de paarse plaat!

1 like

Ik weet het niet. Aan de ene kant is ie zeker heel bijzonder. De kleurstelling doet me echter ook vermoeden dat er een maandstonden timer op zit.

1 like

Ligt eraan welke je bedoelt, maar zeg maar tussen de 42 en 44m. Dus zo groot nu ook weer niet, kan veel groter toch :wink: En als je mij een beetje kent ga ik niet voor kleine dials van 36mm. Minimaal meestal vanaf de 40mm. :+1:

Zou ook een optie kunnen zijn, maar je weet Chris, wat ik in mijn kop heb, heb ik niet … :wink:. Maar ik ook al de Padi King Turtle, ook niet verkeerd toch :smile:

Mijn beste,

De derde van links, spreekt mij het meest aan.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Nr 4 is het beste maar die zwarte bezel ziet er niet uit. Met stalen bezel zoals bij die van @Tonnieb is 'ie beter dan de rest wat mij betreft.

Zijn dit de opties, dan 3

3 likes

Inderdaad…:innocent:

1 like

Moet je wel een blender hebben, maar misschien lukt het ook met AI :rofl:

1 like

Rechts graag :ok_hand:t2:

1 like

Even de poll invullen post 4, staat er maar eentje op 4 zielig te zijn :smiley:

1 like

:point_up_2:+1

2 likes

Ik zou doorsparen :blush:

1 like

Ik zou gaan voor de paars zwarte variant van de Seiko Astron. Deze is wel wat excentrieker en past wellicht iets minder goed bij office attire…

1 like

Tot wat? :smile:

1 like

Op dit moment zou ik zeggen een Reverso.

1 like

Vind ik mooi bij een ander maar niet voor mij. Als ik die zou willen hoef ik daar echt niet voor te sparen, kwestie van smaak toch :wink:

1 like

Keuze 5 geen van de 4 .
Reden te druk de Astron .

1 like

Ah, je bedoelt voor jezelf? Jij bent al 50+, dus die Lange mag er eens beginnen komen zeker? :wink:

1 like

Hebben ze die dan bij Ali :rofl:

Ik vind de citizen attessa het mooist.
Of dat ook wat voor jou zou zijn weet ik niet.
Ik zie vaak blauwe wijzerplaten in jouw foto’s.
Of vergis ik me daarin?

1 like