Als je dan toch gek gaat, ga dan gek. Dus de paarse plaat!
Ik weet het niet. Aan de ene kant is ie zeker heel bijzonder. De kleurstelling doet me echter ook vermoeden dat er een maandstonden timer op zit.
Ligt eraan welke je bedoelt, maar zeg maar tussen de 42 en 44m. Dus zo groot nu ook weer niet, kan veel groter toch En als je mij een beetje kent ga ik niet voor kleine dials van 36mm. Minimaal meestal vanaf de 40mm.
Zou ook een optie kunnen zijn, maar je weet Chris, wat ik in mijn kop heb, heb ik niet … . Maar ik ook al de Padi King Turtle, ook niet verkeerd toch
Mijn beste,
De derde van links, spreekt mij het meest aan.
Orologio Signaturis Temporis
Nr 4 is het beste maar die zwarte bezel ziet er niet uit. Met stalen bezel zoals bij die van @Tonnieb is 'ie beter dan de rest wat mij betreft.
Zijn dit de opties, dan 3
Inderdaad…
Moet je wel een blender hebben, maar misschien lukt het ook met AI
Rechts graag
Even de poll invullen post 4, staat er maar eentje op 4 zielig te zijn
+1
Ik zou doorsparen
Ik zou gaan voor de paars zwarte variant van de Seiko Astron. Deze is wel wat excentrieker en past wellicht iets minder goed bij office attire…
Tot wat?
Op dit moment zou ik zeggen een Reverso.
Vind ik mooi bij een ander maar niet voor mij. Als ik die zou willen hoef ik daar echt niet voor te sparen, kwestie van smaak toch
Keuze 5 geen van de 4 .
Reden te druk de Astron .
Ah, je bedoelt voor jezelf? Jij bent al 50+, dus die Lange mag er eens beginnen komen zeker?
Hebben ze die dan bij Ali
Ik vind de citizen attessa het mooist.
Of dat ook wat voor jou zou zijn weet ik niet.
Ik zie vaak blauwe wijzerplaten in jouw foto’s.
Of vergis ik me daarin?