Als je al het geld van de wereld had

Onbegrijpelijk.

1 like

Dit is een maserati A6, om specefiek te zijn is het: 1954 Maserati A6GCS/53 Berlinetta. of bedoelde je de loginess??
Wat deze waard is, de wel bekende rolls royce slogan: als je vraag wat het kost kan je hem niet betalen :disappointed_relieved:
een kleine hint, miljoenen…

Gaaf, hier ook veel onderdelen en ook nog een complete Maserati. Het klokje komt van een Maserati die ik in het verleden heb gehad.

1 like

Klopt inderdaad. Men zegt dat het klokje van Cartier is. Ik heb eerlijk geen flauw idee welke partij dit klokje heeft gemaakt.

:joy::joy::joy::joy::joy::tada::tada::tada:

Gaaaaaaaaaf

1 like

Als geld dan echt geen rol speelt, dan maar wat horloges voor de heb om af en toe van te genieten.

Marine Grand Deck, een keertje in het echt kunnen bewonderen,… een echte kwijler

Stukje Vivaldi is niks mis mee:

Om een beetje in het thema geluid te blijven The Charming Bird

The Bird Repeater, in meerdere uitvoeringen verkrijgbaar, maar dit is voor mij dan de mooiste:

3 wijzerplaten, altijd bijzonder:

Een Gyro tourbillion is ook altijd leuk om naar te kijken toch?

Dan nog even een mooie rondreis maken om alle helden eens te ontmoeten (Masahiro, Dufour, Halter, Voutilainen, Eleta, etc, etc.)

Wordt een mooie reis en daarna nog even shoppen bij Patek, voordat ik de vintage wereld verder in duik. Om op het eind er een mooi museum voor neer te zetten, zodat iedereen er van kan genieten. :wink:

10 likes

Klasse

Je zit duidelijk een paar stappen verder ik de krochten van de haute horlogerie dan de meesten hier :wink: ik reserveer alvast een ticketje voor dat museum!

1 like

Je stond al op de VIP-lijst. :wink:

1 like

Haha ik voel me zeer vereerd :wink: nu nog een deftige aanwinst om de pols regelen dat ik niet uit de toon val :thinking:

1 like

Iedereen op de VIP-lijst krijgt sowieso een instappertje om mee te kunnen doen. Een nautilus of iets dergelijks; komt goed.

Zo, ga nu weer verder dromen, tot morgen. :+1:t2:

2 likes