Door het leven met slechts één horloge is niet echt een mooi vooruitzicht zeg. Hoe moet dat dan met ons forum? Maar als je dan echt moet kiezen (zo van: brand en je kunt maar één horloge meenemen), dan ging deze mee:
Hier heb ik in feite genoeg aan.
Comfortabel, voldoende functies, loopt altijd op tijd, geen mechanische problemen, kan tegen een stootje, jarenlang zorgeloos plezier, voldoende waterbestendig.
Ruik ik hier apartheid? Die mensen mogen ook af en toe uit het groen.
Ja, toch wel iets met water -daar breng ik graag tijd op of in door- en m’n favoriete merk. Twijfel tussen deze twee.
Liefst allebei. Maar als het er écht maar één mag zijn, denk ik, toch de laatste. Is net wat praktischer en ik draag al 30 jaar bijna alleen maar duikers. Dus, waarom nu stoppen, toch?!
Liegebeest, je bedoelt de reversed panda
Haha, ja, je hebt gelijk. Ik was alleen verbaasd dat er dan allemaal weer van die dure horloges langskomen. Kan best wat minder en toch mooi.
Niet eens die met de steentjes?
Niet bepaald een straf toch?
Eén horloge een collectie? Laat me niet lachen.
Haha, ja maar dat was vóórdat ik, afgelopen zomer op doorreis in Dubai, de Skipper een keer irl heb mogen aanschouwen. Ik was op slag verliefd.
Je kan ook verder dan de titel lezen eh?
Deze heeft steentjes genoeg, als ik er twee mocht hebben dan ook een met iets meer bling.