Als je collectie uit 1 horloge zou mogen bestaan

Door het leven met slechts één horloge is niet echt een mooi vooruitzicht zeg. Hoe moet dat dan met ons forum? Maar als je dan echt moet kiezen (zo van: brand en je kunt maar één horloge meenemen), dan ging deze mee:

6 likes

Hier heb ik in feite genoeg aan.
Comfortabel, voldoende functies, loopt altijd op tijd, geen mechanische problemen, kan tegen een stootje, jarenlang zorgeloos plezier, voldoende waterbestendig.

26 likes

Deze:

Nog even sparen…

7 likes

Ruik ik hier apartheid? Die mensen mogen ook af en toe uit het groen.

2 likes

Ja, toch wel iets met water -daar breng ik graag tijd op of in door- en m’n favoriete merk. Twijfel tussen deze twee.
Set sail in style: meet the new TAG Heuer Carrera Skipper ...

Video Review - The 2022 TAG Heuer Aquaracer Professional 200

Liefst allebei. Maar als het er écht maar één mag zijn, denk ik, toch de laatste. Is net wat praktischer en ik draag al 30 jaar bijna alleen maar duikers. Dus, waarom nu stoppen, toch?! :joy:

17 likes

Liegebeest, je bedoelt de reversed panda

1 like

Haha, ja, je hebt gelijk. Ik was alleen verbaasd dat er dan allemaal weer van die dure horloges langskomen. Kan best wat minder en toch mooi.

Keuze is makkelijk, ik zou alleen deze houden.

6 likes

Op dit moment de pelly

12 likes

Geen ge … Gewoon eco-drive :+1:

7 likes

Deze, een vrij onherkenbare Rolex voor velen.

12 likes

Niet eens die met de steentjes?

Niet bepaald een straf toch?

1 like

Eén horloge een collectie? Laat me niet lachen.

1 like

Deze staan voor mij op gedeelde 1 ste plaats

10 likes

1 horloge Bill :smile:

Want anders had ik er ook deze bij gezet :laughing:

3 likes

Haha, ja maar dat was vóórdat ik, afgelopen zomer op doorreis in Dubai, de Skipper een keer irl heb mogen aanschouwen. Ik was op slag verliefd. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Je kan ook verder dan de titel lezen eh?

Leer en rubberband erbij en je hebt niks anders meer nodig. (Helaas buiten mijn budget :sob:)

22 likes

Deze heeft steentjes genoeg, als ik er twee mocht hebben dan ook een met iets meer bling.