Mijn geliefde Oris 65 met de funky numerals.
Verveelt mij nooit, kunnen meerdere straps op, kan in de zee en is heel comfortabel
Serieus overwogen om alles te verkopen en over te stappen naar een 1 piece. Advies gevraagd aan wat matties en volmondige NEE gehoord, maar jah, blijft toch spelen in m’n hoofd.
https://www.audemarspiguet.com/com/en/watch-collection/code-1159/15210ST.OO.A348KB.01.html
Ik begin sinds een paar dagen een enorme aantrekkingskracht te voelen voor de Cartier Santos. Dat heb ik weleens vaker met horloges en dat ebt dan ook weer weg. Wie weet wat het volgende week is, maar voor nu zeg ik:
Wat hebben diè er nou mee te maken?
Niet normaal lekker deze AP!
Himmal niks, maar zijn de slijpsteen voor de geest voor een dergelijke grote ommezwaai in de hobby en collectie.
Bedoel je de rest van je leven met hetzelfde horloge? Of mag je er maar 1 tegelijk bezitten? In het eerste geval een Rolex Explorer en in het tweede geval zou ik waarschijnlijk gewoon om de zoveel jaar mijn horloge verkopen en een ander horloge aanschaffen.
Is eigenlijk een onmogelijke vraag, net zoiets als: je hebt 3 kinderen maar mag er maar 1 meenemen . Maar goed, ik heb wel een paar horloges en kies er eentje die ik nog steeds wel heel erg mooi vind, wil mijn andere kinderen niets te kort doen natuurlijk
Bij deze de GS Rikka.
Ja, cool hè? Wel jammer dat hij ruim 15 mm dik is. Zal wel iets met de dubbele chronograaf te maken hebben. Die witte is maar 40 x 13 mm. Heb al een paar keer met het idee gespeeld alles te verkopen en er zoiets voor terug te kopen, maar voorlopig kan ik het niet over mijn hart verkrijgen.
Deze kleur vind ik trouwens ook erg mooi.
Gaaf!
Over het algemeen ben ik voor het blauw, maar als ik mocht kiezen tussen die witte, blauwe en deze. Dan ga ik toch voor deze Premier, ondanks dat mijn Breitlings over het algemeen blauw zijn, uitzondering daar gelaten
Eens, het is een heel sprekende kleur. Maar ik denk dat het als enige horloge niet neutraal (= saai) genoeg voor me zou zijn
Joah, 15mm is wel een beetje aan de bovenkant uiteraard. Maar een Pelagos meet het ook. En een IWC Doppel is bijna 17mm …
Wat boeit t wat een ander vindt??
Tudor BB58 Blauw of zwart 39mm
Als het kriebelt …