Als je horloge duurder is dan je dagelijks vervoer ☝️

Bij mij verschillen ze niet veel in prijs :joy:

Maar er zijn ook mindere tijden geweest…

68 likes

Wat ik thans draag is financieel gezien één 534,2142857143’ste deel van de waarde van mijn karretje. Ik heb het niet zelf verzonnen. Spotlight rekende dat even voor me uit. Feest!

1 like

ik heb een Renault Clio, kostte me 500. ik heb geen horloge wat zoveel heeft gekost.

ik heb wel een laptop die meer dan 4x zo duur was… het is net waar je prioriteiten liggen. Die ligt momenteel voor mij gewoon niet bij auto’s

2 likes

Even duur…
Althans, evenveel waard.:roll_eyes:

14 likes

Zo, interpunctie is een keuze :slight_smile:

2 likes

Ik ben gebalanceerd. :man_shrugging:

De sloopwaarde is toch nog 500 euro meen ik, bij de bevriende monteur die er dan het wrak mee vervangt waar hij momenteel de slooponderdelen af trekt om mijn auto rijdend te houden. Daarmee verzekert hij zich er wel van dat ik weer zo’n fijne rammelbak van hem afneem, dus het is wel een beetje een specifieke investering van hem. :rofl:

Eerlijk is eerlijk: de inspiratie bij deze foto komt bij @anon50762135 vandaan. Helaas lees ik geen krant (en spreek ik geen Aziatisch). Ook hier geldt de sloopwaarde en dat is een aantal grammetjes 14k goud van de kast en 18k goud van de ketting. Ik heb het ooit gewogen, toen kwam ik volgens mij uit op 200 euro plus 300 euro, dat maakt 500 euro. Daarmee is alles in balans, zoals het moet zijn. :hugs:

Ik kan er natuurlijk makkelijk naast zitten met de waarde, bij allebei. :joy:

6 likes

Dit vervoersmiddel heeft een paar miljoen gekost, of zelfs in de tientallen miljoenen? Het horloge was nieuw 900 euro . Dus die vlieger gaat niet op voor mij

13 likes

Da’s wel een mooi horloge …

1 like

Gaaf

1 like

Grappig dat je patience speelt in de trein trouwens. Geduld heb je daar wel nodig.

6 likes

Rode tag van Rolex??
Theezakje dat gelooft niemand

Het hoeft ook niet duur te zijn om mooi en leuk te zijn!

Dat horloge is prachtig.

1 like

dit is niet het raadplaat topic, maar het is wel een leuke

1 like
3 likes

Hmmm… ik zou ondanks mijn liefde voor horloges liever een hele mooie/sportieve wagen hebben en een DW dragen dan andersom.

Bah :nauseated_face: een DW dragen klinkt dan ook wel heel vervelend…

Ik weet het niet meer :sob:. Waarom kan ik niet beide hebben: een kapotte fiets en een DW!

Foto vanuit de heli op weg naar mijn werk.

Dat gaan de horloges qua prijs niet winnen :slightly_smiling_face:

55 likes

Dit zou best eens een hele grote verzameling lego kunnen zijn. Is tegenwoordig levensecht. :sunglasses:
In een grote emmer oid.

1 like

Mijn duurste horloge is een Speedmaster Pro uit 2013 en ik rijd een Kia Picanto uit 2013.

Welke kostbaarder is weet ik niet maar ze zijn wel allebei even oud. Dat is ook wat waard.

2 likes

Hoeveel kost een fiets met naafversnelling ?