Als je horloge duurder is dan je dagelijks vervoer ☝️

Nog altijd blij met de midlifecrisis bak :joy:

1 like

Zo zou ik m’n partner niet moeten noemen, maar om één of andere reden blijft het populair om zo over volwassen vrouwen te praten. Het frappeert me.

Poe poe. De mijne was meer van dittem, en m’n rijbewijs haalde ik pas in 1994, dus die was ook niet nieuw toen ik 'm had, zeg maar. Foto van internet, van vergelijkbaar model:

Gelukkig droeg ik toen horloges van fl. 50,- (zegge: Vijftig gulden), dus die wagen was ook toen al (nipt) duurder.

Dan ben ik blij dat ik bij mijn partner ben, en jij bij die van jou, want die van mij vind het geen probleem als ik zeg mijn vrouwtje, het is maar waar je een probleem van wil maken. :rofl::rofl::rofl:

2 likes

Auto is in 20 jaar 100K in gegaan, nu nog 28K waard

Rolex Sub uit 82 (16800 transitional) was mijn duurste vorige maand ‘verpatst’ voor 9K

Denk niet dat een horloge snel duurder zal zijn of worden dan mijn sportauto

2 likes

What’s under the hood?

28.5 als je nou eens naar mij en al je omstanders doet luisteren.
Je weet toch, die achterlichten kunnen echt niet en trekken zelfs je dagwaarde omlaag!.

Ik rij rond in een Mercedes C-klasse van 55 mille, ik ben bang dat mij vrouw mijn koffers buiten parkeert naast m’n ster en mijn koude lijk ernaast legt als ik een horloge koop voor meer dan dat. :grimacing::joy:

1 like

Tja. Ik wel. Maar uitsluitend de vintage exemplaren. :grin:

3 likes

Instapmodel?

2 likes

Gekocht of lease :rofl:?

Wat is dat dan precies?

7 likes

9 likes

Het is simpelweg een kwestie van geduld, dat ‘t horloge meer waarde vertegenwoordigd dan de auto. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dat is zeker waar! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Omhulsel van een Honda Civic Coupe (in staat van nieuw) uit 1994

Alle interne delen nieuw gekocht en laten bewerken, bouwen, blue printen (onderblok, cilinderkop, versnellingsbak ect ect), heeft ongeveer 400 pk bij krap 1000 kg, is uiteraard herkeurd door de RDW en is dus ‘street legal’.

6 likes

… Ook makkelijk in te halen qua €€’s door de horloges.
Qua snelheid niet bij te houden!

Dit is mijn vervoermiddel…

Heb geen auto en fiets krijg ik van mijn baas iedere 3 jaar.
Dan hou je geld over voor leuke dingen.
65030141aa473a6a8d4878e1430a7fcb9e040591_1_666x500 breit1

11 likes

Krijg hierbij toch een beetje het gevoel dat dit je horloge is :slight_smile:

1 like

Je bent zeker niet de enige…mijn horloge is ook meer waard dan mijn boot, (zomerhobby), werkbus en prive auto samen😂

Zoals jullie zien ben ik wel gek op betrouwbaarheid… zowel in horloge en automerk…en elke week wel minimaal 2 opkoopkaartjes van autohandelaren onder de ruitenwisser😉

5 likes