Als je maar 1 horloge mocht kiezen en houden tot een prijs van max €10.000, welke kies je dan

Mijn Speedmaster Professional … gekregen van mijn vrouw, uit de erfenis van haar vader. Die gaat dus nooit weg.

2 likes

12 likes

Dat ligt aan jouw gebrek aan Reciproke Interdependentie met het forum. :tumbler_glass::sunglasses:

1 like

Kijk, dat had ik nou ook willen zeggen, helemaal mee eens.
Waar gaat dit over. :thinking:

1 like

Ik denk het ook :thinking:

1 like

Jij begon over moeilijke woorden.

1 like

ik heb een idee over wie dit gaat :joy:

1 like

Ik denk het niet maar dat is ook niet zo belangrijk. :grin::+1:

Dan zou ik deze nemen als het even kan.

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/8/3/4/834dd0ee5788ff2518db4ff07ddbb481d2b9e330.jpg

5 likes

Je zal ze de kost moeten geven die in een vergadering instemmend knikken en niet vragen “waar gaat dit over” :wink:

4 likes

Ikzelf heb het opgezocht, maar snap het nog steeds niet.

2 likes

Zitten we in het top segment van moeilijke woorden. :joy:

1 like

Deze dan maar. @Jurk heeft mijn interesse nog even extra aangewakkerd. Voor iets meer dan het stalen model, heb je two tone. En toch niet zo heel gewild. Ik kijk regelmatig naar het exemplaar van Crownguard en tot mijn verbazing nog steeds niet verkocht.

10 likes

tweede hands dan deze:

6 likes

Dan hou ik gewoon lekker mij eigen Submariner Date 16610. Kan bij alles(dat vind ik althans :wink:) icoon, subliem draagcomfort. Perfect voor mij.

7 likes

Tja goud en duiker hoort nou eenmaal niet hoe mooi het ook mag zijn…

Betekent wederzijdse (on)afhankelijkheid, maar mensen zetten elkaar graag in hun kracht en gebruiken daar over het algemeen jeukwoorden voor, lekker laten gaan en genieten van horloges :smiley:

Mooiso!:stuck_out_tongue_closed_eyes:

In alle eerlijkheid, deze:

Blijf hem zo tof vinden :smiley:

4 likes

Ik hou van mijn ‘gewone’ speedy pro, maar ik doe toch een gooi:

(Hij blijft keer op keer terugkomen bij nieuwe overpeinzingen en vaak als eerste alternatief als ik iets op het oog heb, ben zelf niet zo een filpperaar en koop enkel wat blijft, dus misschien ooit!)

5 likes