Als je maar 1 horloge mocht kiezen en houden tot een prijs van max €10.000, welke kies je dan

7 likes

Tja makkie

moet alleen nog ff sparen

8 likes

Maar 1 horloge :flushed:

Nu goed als het toch moet, dan moet het op staal zijn, geen AR coatings, robuust uurwerk, goeie WR en overal bijpassend… en ik heb nog genoeg geld over om te reizen en te genieten van de andere mooie dingen in’t leven :slight_smile:

9 likes

Zou ook zomaar mijn keus kunnen zijn. :+1:

1 like

Verder zou het denk ik iets in deze richting worden.

Groeten,

Noel.

7 likes

Vanmorgen tijdens het koffie halen:

8 likes

Heel mooi! Maar de GMT opofferen… Ik weet het (nog) niet.

Kiezen en houden uit eigen collectie? Mijn Oris Aquis.

Mocht ik 1 horloge mogen kopen van max € 10.000,00 dan zou het een Jager worden:

7 likes

Deze! Een bulova seahunter 200m.
Ik weet niet waarom maar deze doet me iets, zo mooi.

2 likes

Dan toch maar deze.

3 likes

Mijn holy grail :hugs:

4 likes

Deze gaat dan ook nooit weg…

2 likes

Gewoon kunst!!

Deze gaat nooit meer weg… Hij is alleen niet van mij, ik heb hem in gebruik tot mijn dochter oud genoeg is :shushing_face:

6 likes

Dat is wat jij jou vrouw hebt wijs gemaakt om deze te kunnen kopen… :wink:

Want jou dochter gaat dat nooit aan doen, die wil een Fossil, Fitbit of Guess… :wink: ( En jij als horlogekenner weet dat, dus heb je je vrouw voorgelogen ) :joy:

2 likes

Als ik alles weg zou moeten doen op één na, moet degene die overblijft veelzijdig zijn dus.

Hij moet mee het water in kunnen, de kroeg en onder een hemdsmouw kunnen verdwijnen.

Dan is dit de enige keus:

6 likes

Ik zou in dat geval zeker voor zo een als deze gaan, net onder de 10 mille. :sunglasses:

Full-Set-Rolex-DateJust-116233-Steel-Gold-Second-Hand-Watch-Collectors-5-1-180x180

1 like

Voor 10K? Deze … mijn 16710.

4 likes

gezondheid.

1 like

simpel

2 likes